Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Har akkurat runda mafia 3,spillet er sånn grei nok men er en nedtur i forhold til forgjengeren..spillet sliter med horrible bugs som blir sinnsykt irriterende til tider!bra musikk i spillet men blir drittlei å høre de samme sangene om og om og om og om igjen,til slutt orket jeg ikke lenger å slo av radioen hele tiden..historie er bra men alt rundt blir veldig repetativt.kjørefysikk likte jeg VELDIG godt men politiet er en vits,man kan kjøre så villt man bare klarer,de reagerer kun om man krasjer i dem..likte også skyting og i det hele tatt kontroll over fyrn..bra potensiale men bugs,bugs,bugs og repetativt!

Endret av olliver
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Call of Duty World at war  Ps3   

Et av de beste COD historiene sålangt.  Liker godt at slutten ikke er å beseire en siste "boss" som i nesten alle filmer men at det er nasjoner som beseirer hverandre. Veldig mange fine detaljer når man blant annet dreper noen og det ikke bare blir til en liggende kropp med en rød ring rundt. Jeg har spillt COD hele livet, men hvert år siden Black ops 2 har vært en skuffelse.....

Ratchet and Clank  - PS4

Veldgi gøy spill. Enkelt men samtidig litt tricky til tider og om man prøver seg på trophy så var det noen få tricky der å.  Spillt det 3-4 ganger nå og fortsatt ikke helt lei. 


(Fått platinum trophy på begge spilla i dag)

Lenke til kommentar

Tester LA Noire og liker det godt så langt. Etter å ha spilt Mafia 3 tenker jeg det var lurt av Rockstar å ikke prøve seg på en open world-opplevelse men heller ha en mer fokusert opplevelse som kun byr på akkurat det spillet skal handle om, nemlig å oppklare saker.

 

Jeg er litt forvirret i forhold til hvordan intervjuene virker. Noen ganger forstår jeg ikke helt om jeg skal velge truth, doubt eller lie rett og slett fordi det personen sier ikke er en påstand som kan kategoriseres på den måten. Når jeg velger doubt eller lie synes jeg også ofte reaksjonen til hovedpersonen er i overkant kvass og jeg ender opp med å tenke at "ok, det der ville jeg hvertfall ikke sagt".

Lenke til kommentar

Tester LA Noire og liker det godt så langt. Etter å ha spilt Mafia 3 tenker jeg det var lurt av Rockstar å ikke prøve seg på en open world-opplevelse men heller ha en mer fokusert opplevelse som kun byr på akkurat det spillet skal handle om, nemlig å oppklare saker.

 

Jeg er litt forvirret i forhold til hvordan intervjuene virker. Noen ganger forstår jeg ikke helt om jeg skal velge truth, doubt eller lie rett og slett fordi det personen sier ikke er en påstand som kan kategoriseres på den måten. Når jeg velger doubt eller lie synes jeg også ofte reaksjonen til hovedpersonen er i overkant kvass og jeg ender opp med å tenke at "ok, det der ville jeg hvertfall ikke sagt".

L.A noire er jo flere år gammelt, så det kom ikke etter mafia 3. Rockstar har ingenting med mafia å gjøre btw...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...