Gå til innhold

Acer Aspire 15.6" 5742-484G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til den bruk du skisserer vil jeg bare si: tut og kjør! Mye for pengene, og null-komma-null problem å hanskes med de bruksområder du ønsker. Dersom du ønsker å spille litt også, må du muligens vurdere en annen maskin. Jeg vil ikke akkurat ta Elkjøp på ordet når de sier "imponerende integrert grafikk"...

Men ellers er maskina meget dugende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den funker nok mer en bra nok til Internett og Word/Office, er det kun disse to tingene du skal bruke den til eller skal du frakte den mye? spille noe?

Om du kun har de to kravene så kommer du deg unna med en Asus EE maskin til 2000 kr ^^

 

 

ok,skal ikke spille på den,da bruker jeg PS3. :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne maskina i dag. Kommer til å returnere den i morra grunnet, etter min oppfatning, en særdeles dårlig skjerm. I tillegg er det en vifte som går av og på hele tiden som irriterer meg grenseløst.

Hadde ikke høye forventninger og skulle kun ha en laptop for enkle oppgaver, men denne falt altså ikke i smak. Godt Elkjøp har åpent kjøp i 30 dager :)

Endret av Ligaya
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne maskina i dag. Kommer til å returnere den i morra grunnet, etter min oppfatning, en særdeles dårlig skjerm. I tillegg er det en vifte som går av og på hele tiden som irriterer meg grenseløst.

Hadde ikke høye forventninger og skulle kun ha en laptop for enkle oppgaver, men denne falt altså ikke i smak. Godt Elkjøp har åpent kjøp i 30 dager :)

 

Ok,takk for tipset.

 

Da vurderer jeg Asus i stedet da tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...