Gå til innhold

Ny gaming-pc til 10k


Anbefalte innlegg

Det kan hende dette er et dumt spørsmål; men når man kun tenker på ytelse og ikke på pris (først og fremst spill), vil ikke i7 2600K være et bedre valg enn i5 2500K?

Ja, det er jo snakk om ca 3% høyere klokkefrekvens, 2MB L3 Cache og hyperthreading her. Civilization V ser en liten forbedring i ytelse rundt 10%, men det er da det eneste spillet jeg har sett som har vist mer enn 3% forksjell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No hadde eg flaks og fekk eit uopna "demobrukt" EVGA Geforce GTX 580 SO frå komplett (meir sannsynleg rest frå ei bestilling dei tulla til), men:

 

Skal ein køyre overkill på noko, kan det like godt vere skjermkortet. Nye spel krevjer mykje av skjermkortet, framtidas spel vil krevje enno meir.

 

Eg kjøpte 580 av di BF3 og Skyrim snart er ute og av di eg planlegg å ha PC-en min i tre år etter oppgraderinga. Medan spel ikkje greier utnytte moderne CPU-ar og minne fullt ut (dei fleste nyttar få CPU-kjernar og sjeldan over 2 gb ram - det aller meste er framleis 32-bit), ser dei ut til å lempe krava sine over på skjermkortet.

 

Spel utvikla for konsoll, men porta til PC, verker som dei er meir CPU-intensive pga. dei gamle og treige skjermkorta i konsollane, men dei fleste utviklarar ser ut til å tyne GPU-en mykje meir enn resten av dataen.

 

Berre mine to kroner.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da håper eg at delene blir kjøpt i løpet av dagen og spørsmålet er, bør eg endre på noe eller er dette veldig bra?

 

Skjermkort= Msi geforce gtx580 twin forcer

 

Kabinett= Cooler master storm sniper black edition

 

Operativ System= Windows 7

 

Cpu Kjøler= COOLER MASTER HYPER 212 PLUS S-1155/1156/1366/AM3

 

Skjerm= BENQ G2420HDBE 24" WIDE TFT BLACK

 

Ram= *Linken funket ikkje, men det er corsair vengeance 8gb 1600mhz cl9

 

Hovedkort= ASUS P8Z68-V PRO Z68 S-1155 ATX

 

HardDisk= SAMSUNG SPINPOINT F3 1TB SATA/300 7200RPM 32MB

 

PSU= corsair hx750w

 

Prosessor= intel i5 2500k

 

DvD rom= Sony Optiarc DVD±RW Writer, AD-7263S

 

SSD= Crucial m4 SSD 2,5" 64GB

Endret av Eirik16
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...