Gå til innhold

Sony Ericsson Xperia Ray - En konkurrent til Iphone 5?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert på specsa. Men jeg syns SGS2 virker som en billig plastikktelefon uten noe særlig utførelse. Klart den er dyr og er rost til skyene, men jeg betaler heller for en 5000 for iPhone som har betraktelig bedre "overall" quality selv om specsa kanskje er litt lavere. Kvalitet over kvantitet!

Lenke til kommentar

Hm merkelig. Det syntes ikke jeg i det hele tatt. Men det er vel en smakssak. Robust og fin følelse for meg. Har ikke prøvd en iphone5 så kan virke si noe om kvaliteten, men har sterk mistro til at det kan bli spesielt bedre enn sgs2. Skal ikke gjøre dette om til en tråd om noe det ikke er, var bare nysgjerrig.

Lenke til kommentar

Hm merkelig. Det syntes ikke jeg i det hele tatt. Men det er vel en smakssak. Robust og fin følelse for meg. Har ikke prøvd en iphone5 så kan virke si noe om kvaliteten, men har sterk mistro til at det kan bli spesielt bedre enn sgs2. Skal ikke gjøre dette om til en tråd om noe det ikke er, var bare nysgjerrig.

 

Ja det kan godt være, har bare fiklet med den i butikken.

 

Men iPhone er og blir vel for de som liker det enkle eller som rett og slett hiver seg på mainstream-bølgen ;) Tror nok at iPhone er den beste telefonen i bruk med interface, flyt osv, men at det finnes bedre alternativer for de som har interessen og en litt bredere teknisk innsikt.

 

Syns Ray så ut som en fin telefon fordi den virket enkel, ikke så superavansert og litt mer for mannen på gata om du skjønner hva jeg mener? Men gjenstår å se hvor mye den koster, kanskje jeg fyrer av storpengekanonen først som sist og kjøper den nye "Hercules" telefonen til Samsung eller det som er ryktet til å bli SE's nye flaggskip når disse en gang kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...