Gå til innhold

Tips til (gratis) MMO-er som krever litt av PC-en?


Anbefalte innlegg

hei :D jeg har nå nylig fått meg ny gaming pc det er helt topp!! men har jo bare foreløbig bare black ops :( men det som er jeg leter etter ett bra mmorpg spill som har høy graffik og er noe runescape/wow aktig:D noen anbefalninger? sry vis det er en tråd der ute om dette bare gidder ikke og lete.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Allods er bra i begynnelsen, men når man etter å ha levlet litt finner ut at man må kjøpe stuff fra micro transactions til minst samme pris som å abbonere på f.eks Rift så faller spille lysten bort fort.

Spillet er ikke så bra at det er verdt å bruke en hundrings i måneden for å kunne spille uten restriksjoner. :!:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-239413

will do! laster det ned nå, til tross for at det minner mistenkelig mye om nok en WoW-klone. Krysser fingra for at det ikke ødelegger underholdnings-gleden!

 

Jeg har bare en ting å si, PRØV: "Pirates of the burning sea"!!

 

Det er gratis, knall grafikk, avansert, spennende og uffattlig gøy og avhengighetsskapende!

 

Dersom du spiller, vær britisk, på serveren "Antigua", og add Thomas Sailaway som venn. :)

Lenke til kommentar

AoC er fin graphikk men tar meg ikke så mye tid til og sette inn i det spilte litt. pirates of the burning sea var heftig men litt kjedelig start. mythos likte jeg ikke akkurat :S og ja wow jeg hadde det før og var hekta :D men gidder ikke og spille det lengre. spiller ikke så mye forsaken world lenger heller litt lei :S men har blitt helt hekta på quake live :D det er jo ingen mmorpg akkurat men så evig digg :D

Endret av Articzz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...