Gå til innhold

Microsoft – Gjør 3D spillopplevelsen bedre? (PC, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten 3D briller helt klart, etter å ha spilt Zelda: OoT til 3DS så syns jeg at det gir en ekstra dybde som gjør det lettere å navigere platformer. Kunne ikke tenke meg å spille det uten 3D på.

 

Men med 3D briller så syns jeg det er ganske håpløst når jeg allerede bruker briller fra før av.

 

Kanskje jeg skulle se etter brilleglass med innebygd 3D neste gang jeg kjøper nye..

Lenke til kommentar

Jeg har hatt 3D tilgjenglig på pcen siden GeForce3 dagene, og det er definitivt noe jeg vil se mer av fremover.

 

Men at microsoft fokuserer på å få youtube støtte og voice search på xboxen setter jeg veldig pris på og synes det er bra at de legger 3D til side for å få på plass dette.

Lenke til kommentar

3D og gaming hører definitivt sammen! Men det må føles riktig, og ikke være påklistret. Vi har en del begrensninger for å få til perfekt 3D i dag, men det er nødvendig for å føre teknologien til et høyere og mer velfungerende og polert nivå. Man har uansett eksempler på GOD 3D, og det er godt nok for meg.

 

Kan ikke si jeg forstår alle som sier de får vondt i hodet av dagens 3D, som ikke spiller mer puss på hjernen enn spill med dybde på 2D skjerm, som er like unaturlig! Man får vondt i hode av å spille for lenge også!

 

Så er det heller ikke sånn at man MÅ ta i bruk 3D, det er valgfritt dere!

I starten av denne generasjonen 3D, så føltes det litt hypeaktig ut, men produsentene er på god vei til å definere en ny era innen digital underholdning som vokser med folks interesse! 3D er her for å bli denne gangen! (håper jeg :D)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...