Gå til innhold

En historisk dag for Saudi-Arabia (Mac, PC, PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de hadde døpt det noe annet enn "Unearthed" så hadde jeg kanskje mistenkt dem for å ha litt tro på dette - nå er det snarere som om de håper at folk skal kjøpe det fordi de leser feil.

Skrevet

Nå skal Naughty Dog passe seg før Unearthed slår Uncharted ut av butikkhyllene. Kult med et spill om den muslimske verdens svar på Marco Polo, men det virker altfor lite kreativt til å bane vei for mer spillindustri i Midtøsten. Å lage en dårligere utgave av et kjent spill er som å be om å bli stilt i skyggen, og det er utallige jallautviklere i Vesten som har prøvd seg på den.

Skrevet

Synes det her ser bra ut, håper det havner på PSN/XBLA til en fin pris. Er nok ikke et spill jeg hadde betalt mye for dette....men er prisen rett så ville jeg gitt det garantert en sjanse. Ikke minst for å støtte Semaphore.

Skrevet

Ut i fra bildene minner det veldig om midtøsten-nivåene i Alpha Protocol, men det er vanskelig å komme utenom at navnevalget er litt uheldig, enten det er medvites eller ikke.

Skrevet (endret)

Navnet er nesten kliss lik Uncharted, en spillserie det allerede er ekstremt likt på mange måter. Hovedfiguren er nær identisk, og de ulike spillelementene ser ut til å være omtrent de samme.

Endret av Odesseiron

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...