Gå til innhold

– Apple eier spillindustrien om ti år (iPad, iPhone)


Anbefalte innlegg

 

 

Er enig at det er mye mer moro å bygge en egen PC en å få en ferdig bygget. Mente bare at jeg tror det kommer til å utvikle seg sånn etterhvert. selv bygget HW kommer nok til å svinne hen og blir nok enda mer for entusiaster en det er nå. Men er uansett artig å se hvordan teknologien kommer til å utvikle seg, men tror etterhvert at grafikk kommer til å nå et punkt hvor det ikke er vits eller nytte i å prøve å utvikle bedre, og da blir det heller ikke vits i å bygge bedre grafikkbrikker... men dette er også min mening, ved jo ikke hva fremtiden kommer til å bringe frem :)

 

jup det blir vel sånn, varte ikke lenge at kabinettbygging var så pass kjent at en faktis kjente en gjeng som har det^^. Men på den andre siden så glede jeg meg til grafikken stoppe å utvikle seg, så store spill fokusere mer på gameplay og innhold en ultra realistik bloody screens. Så det er jo noe å se frem til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvbygg av PCer har vel aldri vært større enn det er i dag. Det dukker stadig opp nettbutikker med fokus på modding og antallet maskinvareprodusenter har ikke akkurat gått nedover den siste tiden.

 

PC markedet til spill er jo en katastrofe idagens marked...en må bygge selv eller handle via komplett.no som den eneste seriøse tilbyder av PC i Norge idag..Dell teller jeg ikke med engang. Vurdert å bygge selv jeg...men det er jo utrolig sært og synes det ikke er blitt et større marked slik jeg ser det...heller tvert imot. Men det er slik jeg ser det, en ser vel hva en vil.....det gjelder begge parter ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...