Gå til innhold

– Godt i gang med GTA V (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513

Tipper på GTA San Anndreas 2 men kommer til å ha navnet GTA V. Skal tippe de har med Las Venturas, Los Santos og San Fierro igjen. Sikkert også enda flere kjente byer, Det er jo ikke noe galt å legge inn en flytur i spillet som bringer en til miami. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PC-versjonen av GTA4 var god den, TheUser. Problemet i begynnelsen var at spillet krevde mer enn to prosessorkjerner for å gli skikkelig, noe som ikke var så utbredt på den tiden. På moderne maskinvare bør det ikke by på problemer.

Tull. Min nye maskin kan ikke kjøre GTA IV I DET HELE TATT. Den forrige kunne kjøre det med tilsvarende Xbox-grafikk og lag (en maskin som kjørte Crysis på fullt i 1680x1050-oppløsning), med den nye er det intens lag uansett, og da snakker vi lag som ødelegger spillbarheten 100%. Denne maskinen kjører alle andre spill på maks i 1920*1080 uten problemer.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

PC-versjonen av GTA4 var god den, TheUser. Problemet i begynnelsen var at spillet krevde mer enn to prosessorkjerner for å gli skikkelig, noe som ikke var så utbredt på den tiden. På moderne maskinvare bør det ikke by på problemer.

Tull. Min nye maskin kan ikke kjøre GTA IV I DET HELE TATT. Den forrige kunne kjøre det med tilsvarende Xbox-grafikk og lag (en maskin som kjørte Crysis på fullt i 1680x1050-oppløsning), med den nye er det intens lag uansett, og da snakker vi lag som ødelegger spillbarheten 100%. Denne maskinen kjører alle andre spill på maks i 1920*1080 uten problemer.

 

Dobbelttull. Min nye PC klarer glatt GTA IV på 1920*1080 på maksimale innstillinger, noe er feil med din PC.

Lenke til kommentar

Finnes også en enkel hack som reduserer den latterlig høye oppløsningen på refleksjoner slik at spillet yter bedre. Gjorde spillbart på midrange-maskiner i sin tid, og lot sterkere systemer vie maskinkraft til mer interessante ting.

 

Tror uansett ikke vi får se GTA V på PC.

Lenke til kommentar

Ja, håper det ikke blir så innestengt i en by, men mer åpent utenfor byene som San Andreas der det var kult å bare kjøre rundt uten mål og mening og se på omgivelsene og naturen. En gang gikk jeg en lang tur i ørkenen på natta, gikk langt opp på et fjell, nøt stillheten og så på at stjernehimmelen fadet over i en nydelig soloppgang... Så skjøt jeg en tilfeldig forbipasserende fyr, tok motorsykkelen hans og kjørte inn til byen for å massakrere noen mafia.

OG på hele gåturen var det ingen som ringte og spurte om jeg ville bli med og bowle! ;-)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

PC versjonen kommer nok garantert bare håpe dei lærer.

 

Ingen delayed release på PC, ingen GfW LIVE TULL, ingen bugs kan man ikkje forvente av noken men kan forvente langt bedre en GTA IV hadde.

 

Jeg er redd det ikke kommer noe pc versjon denne gangen jeg... Tenker bare på Red Dead Redemption, som er et så bra spill som det er. Og som sikkert hadde solgt i bøtter og spann hadde de kommet ut på pc også (ikke det at det ikke solgte bra uansett, men hadde jo solgt til enda flere bare pga. de gode omtalene fra alle kanter). Da er det litt vanskelig å se for seg at de tar seg bryet med å gi ut en pc versjon av GTA som stort sett ikke har gjort annet enn å motta slakt fra en samlet brukermasse.

 

Forskjellen på Red Dead og GTA er at GTA allerede har ein fanbase på PC platformen som gjør det verdt å også utvikle ein PC versjon og. PC spill selger fortsatt bra nok til at det er økonomisk forsvarligt å gjer det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+513

Men det kommer iallefall på PC. GTA V kommer neste år til høsten tenker jeg likegreit for jeg skal spille igjennom Mass Effect 3 en utall ganger.

 

Og hvordan vet du det? Såvidt jeg vet har ikke Rockstar sagt det

Butikkene vet det. Noen tilbyr forhånsbestilling på GTA V PC og GTA V som PC digital download.

 

 

Edit: Dessuten har jo de fleste forgjengerne kommet på PC.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Men det kommer iallefall på PC. GTA V kommer neste år til høsten tenker jeg likegreit for jeg skal spille igjennom Mass Effect 3 en utall ganger.

 

Og hvordan vet du det? Såvidt jeg vet har ikke Rockstar sagt det

Butikkene vet det. Noen tilbyr GTA V og GTA V som PC digital download.

 

Tviler på at butikkene vet noe mer enn oss..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...