Gå til innhold

Ville svarteliste Duke-slaktere (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Duke Nukem Forever er et prakteksemplar av dårlig prosjektstyring. Dette gjenspeiles i en evig lang utviklingsprosess med et resultat som ikke engang er middelmådig.

 

Spillet har 5-6år gammel grafikk og en fysikkmotor som ikke lever opp til dagens standard.

 

Leveldesign og gameplay er kjedelig.

 

Selvfølgelig hadde vi forventet nogenlunde de samme våpnene, den samme humoren og en latterlig story. Selvom vi har forventet manglende kreativitet på de punktene så gjennomfører de alt på en elendig måte.

 

Å spille dette spillet er like kjedelig og intetsigende som å jobbe i kassa på kiwi. Noe jeg aldri har gjort men jeg kan ikke forestille meg noe mer kjedelig her i verden.

 

Hvis de ville at grafikken skulle ha dagens standard, så hadde de gjort noe med det.

Problemet til folk er at de ikke har hørt på hva utviklerene har sagt om spillet. Det skulle være Duke Nukem i gammel stil, og sånn ble det.

Jeg syntes det levde opp til mine forventninger. Det er artig, den sjølgode Duke er der med de utrolig dumme damene.

Et par ting som jeg mener er negativt om spillet, er lang lastetid, samt at det er litt repeterende. Jeg har ikke gått gjennom spillet, men jeg tror jeg nærmer meg slutten. Og til nå så må jeg si at det er et av de spillene som har gitt meg mye latter.

 

Hvis folk kunne se forbi den utdaterte grafikken, og heller sette seg i det POV'et hvor man ser åssen spillet faktisk skulle være, så vil folk innse at det er et godt og gammeldags Duke Nukem.

Jeg har sett terningkast 1 og 3 fra forskjellige steder, og det er rett og slett idioti.

Spillet fortjener en sterk 4er.

Det er masse humor, pupper og fa*nskap.

Slutt å sammenlign med CoD, BF, HL, og andre store spill. Spillet skulle aldri måle seg til disse uansett. Det skulle være Duke Nukem, og Duke Nukem er det!

Lenke til kommentar

 

Hvis de ville at grafikken skulle ha dagens standard, så hadde de gjort noe med det.

Problemet til folk er at de ikke har hørt på hva utviklerene har sagt om spillet. Det skulle være Duke Nukem i gammel stil, og sånn ble det.

Jeg syntes det levde opp til mine forventninger. Det er artig, den sjølgode Duke er der med de utrolig dumme damene.

Et par ting som jeg mener er negativt om spillet, er lang lastetid, samt at det er litt repeterende. Jeg har ikke gått gjennom spillet, men jeg tror jeg nærmer meg slutten. Og til nå så må jeg si at det er et av de spillene som har gitt meg mye latter.

 

Ble det sånn? Jeg synes ikke det virker sånn, man får ikke et spill i gammel stil bare av å ha dårlig grafikk..

 

AtW

Lenke til kommentar

Oppdatering: Tom Bramwell i Eurogamer skriver på Twitter at spillnettstedet er svartelistet hos 2K, og at de må kjøpe inn 2K-spill selv hvis de ønsker å anmelde dem. Det kan bety at The Redner Group fikk fyken for å ha innrømmet praksisen offentlig, ikke for å ønske å svarteliste noen.

 

Ouch 2K..

Lenke til kommentar

DNF er mer likt CoD enn Duke 3d, og det er ikke bra.

Ikke riktig. To fellestrekk med Cod, veldig mange med Duke3d

 

Ok, jeg er litt nysgjerig, har du noen eksempler på fellestrekk med Duke3d? (sånn uover at de har resirkulert hovedpersonen, våpnene og fiendene, jeg tenker litt mer sånn genrelt gameplaymessig)

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...