Gå til innhold

Rase, evolusjon og oppførsel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viss dere faktisk leser på siden som dokumneter kommer fra, er dette folk som prøver å inføre sosial darwinisme, og det er rasisme på høyeste nivå, når man slår sammen bakgrunns motivene til denne siden og Nico er det klart at det ikke er noe seriøsitet i dette og er ren rasisme.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Likte denne og må si meg helt enig: "To deny the existence of race is unscientific and unrealistic"

 

Gjør dette meg til rasist så får det bare være. Kunne ikke brydd meg mindre om hva ikke tekende individer måtte mene.

 

For de som hyler og skriker om useriøsitet fordi de ikke liker innholdet. Pek gjerne på hvilken del av datamengden som gir feil informasjon.

 

Selvsagt er det forskjelle mellom folkegrupper men kultur-marxistene benekter dette til siste åndedrag. Er ikke mye man kan gjøre annet enn å søke sannheten.

 

Tragisk at rasismekortet skal brukes hver eneste gang man påpeker på forskjeller mellom folkegrupper.

 

Selvsagt. Man kommer med gode kilder til studier over spesifikke raser, men det godtas ikke fordi det er rasisme. Det er litt som da det ble foreslått at jorda var rund, det hjelper ikke hvor gode argumenter man har, det passer ikke til den ofisielle religionene. I dag er den ofisielle religionen at alle er like.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

J. Philippe Rushton har i en årrekke publisert artikler og studier relatert til forskjeller mellom raser. Jeg oppfatter Rushton som jeg seriøs forsker, men han er i beste fall en kontroversiell figur innenfor akademia. Mange er enige med hans synspunkter, men mange er også uenige.

 

Rushton har i motsetning til mange andre som har liknende syn, prøvd å overbeviser mennesker gjennom forskning enn å fortelle folk som er rett. Jeg liker fremgangsmåten Rushton har.

Fra mitt perspektiv så er det mye som tyder på at det finnes signifikante forskjeller mellom raser, som feks IQ og atferd.

 

Så vidt jeg vet, så argumenterer ikke Rushton for at man skal forskjellsbehandle mennesker på bakgrunn av rase.Men han viser til at det finnes vitenskapelig grunnlag for å hevde at det er signifikante forskjeller mellom rase. Mange er nok bekymret for hva slags konsekvenser en slik oppdagelse har, sosialt sett, men jeg tror ikke det vil ha sås tore konsekvenser. Det man oppdager i vitenskapen er ikke nødvendigvis slik man vil organisere et samfunn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Enkelt han er rasist, så han leter etter beviser der det ikke er beviser, samme som Kreasjonister gjør.

 

De har en agenda og prøver for harde livet å bevise den, selv om de må forkaste alle ting som motbeviser teoriene dems.

1. Kan du definere rasist?

2. Hva vet du om hvorvidt det er bevis eller ikke der?

3. Hva er det som motbeviser teoriene deres?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

http://en.wikipedia.org/wiki/J._Philippe_Rushton

 

Les om karen selv da, medlem av rasist organisasjoner, mener svarte har skyld i krimialitet i Toronto, han gjør masse utvitenskaplige undersøkelser om sex uten å spørre eller informere folk sikkelig hva han gjør.

 

Jeg har sjekket og lest om biologi i mange år, inkludert medisinsk biolgi blant annet medisinske forskjeller utifra nylig geografisk opphav. Det er ikke noe noen steder som viser at forksjellene er i nærheten av å utgjøre en rase mennesker.

Lenke til kommentar
Rasisme betegner oppfatningen om at arten homo sapiens – menneske – kan deles inn i forskjellige raser, hvorav noen er mer intelligente eller har andre egenskaper som gjør dem mer verdifulle enn andre.

Jeg skjønner veldig godt at enkelte reagerer på slik type forskning og at det kan få negative konsekvenser. På en måte er folk som Rushton med på å forsikre de mest voldsomme rasistene om at det de mener er rett.

 

Personlig synes jeg dette er interessant å lese, men jeg kommer f.eks aldri til å begynne å se ned på en rase/folketype selv om det viser seg at de har bittelitt lavere IQ enn oss. Det gjelder bare å tolke resultatene riktig og bruke litt fornuft.

 

 

Om det så skulle være små statistiske forskjeller mellom store grupper er det fremdeles ingenting som hindrer afrikaner-naboen din i å være dobbelt så smart som deg. Husk det.

Bra poeng. Det er dette jeg snakker om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://en.wikipedia.org/wiki/J._Philippe_Rushton

 

Les om karen selv da, medlem av rasist organisasjoner, mener svarte har skyld i krimialitet i Toronto, han gjør masse utvitenskaplige undersøkelser om sex uten å spørre eller informere folk sikkelig hva han gjør.

 

Jeg har sjekket og lest om biologi i mange år, inkludert medisinsk biolgi blant annet medisinske forskjeller utifra nylig geografisk opphav. Det er ikke noe noen steder som viser at forksjellene er i nærheten av å utgjøre en rase mennesker.

 

Ja, topper svarte kriminalitetsstatistikken i Toronto da? Umulig å ta noe av det du skriver seriøst, ettersom du formulerer deg som en 12 åring med dysleksi.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Enkelt han er rasist, så han leter etter beviser der det ikke er beviser, samme som Kreasjonister gjør.

 

De har en agenda og prøver for harde livet å bevise den, selv om de må forkaste alle ting som motbeviser teoriene dems.

 

Marxistene og multikulturalistene har jo en agenda til de grader, da. :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...