Gå til innhold

Core i7-navnet skal brukes på LGA2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt rotete, men rot og dårlig oversikt er som en trend som har kommet for å bli.

 

Uansett, det skal bli spennende med 4 minnekanaler på en enkelt sokkel kombinert med overklokkingsmuligheter. Mon tro om det dukker opp dual socket LGA2011 med overklokkingsmuligheter?

 

Håper at AMD følger etter og lar hovedkortprodusentene implementere overklokking på dual socket G34 (også 4 minnekanaler per sokkel).

EVGA skal lage en oppfølger til SR2 med X79. Ble annonsert på Computex 2011.

 

Link til Artikkel

Lenke til kommentar

Tiltman:

Du spør om hvilke fordeler for deretter å si at du benytter deg av fordelene? ;) Hvis du har fulgt med i SSD trådene så vet du jo at ICH er klart best ift. SSD.

 

Men hvor mange SSDer er det som normalt sitter i maskiner rundt omkring i verden da? Går fint ann å bruke ICH på ett par SSDer og så bruke en annen kontroller for HDDene.

Lenke til kommentar

Ang å stuffe alt fult med ssd.. kan ikke "entusiaster" sette opp en liten gigabit lagringsserver heller ?

 

har utelukkende ssd'er i alle mine maskiner hjemme ,men kun 64 og 80gb . alt av "dvd / bluray" og slikt som en strengt tatt er helt poengløst å ha på ssd, har jeg på en lagringsmaskin

Lenke til kommentar

Ang å stuffe alt fult med ssd.. kan ikke "entusiaster" sette opp en liten gigabit lagringsserver heller ?

 

har utelukkende ssd'er i alle mine maskiner hjemme ,men kun 64 og 80gb . alt av "dvd / bluray" og slikt som en strengt tatt er helt poengløst å ha på ssd, har jeg på en lagringsmaskin

Entusiastene RAIDer flere SSDer for å øke ytelse til ekstreme nivåer. Mens du klarer deg med 200-300 MB/s trer flere og flere inn i klubben som koser seg med > 1 GB/s bootdisk. Da brukes gjerne 3-4 S-ATA-porter til SSDer.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...