Gå til innhold

Assassins Creed Revelations


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes spillet har fått litt for mye kritikk for at det ikke er så mye nytt med denne gangen, når jeg har lest anmeldelsene. Men jeg bare koser meg jeg, springer rundt og restaurerer byen, sender snikmorderlærlingene mine ut på oppdrag, finner animus-objekter og hopper fra de høye tårn...i tillegg til historien og hopping fra tak til tak selvsagt.

 

Når jeg tenker på byen tror jeg faktisk jeg likte Roma bedre, men det er kanskje fordi det er litt for mange rare tak og tårn i Konstantinopel. :p Vel, Roma hadde sine beryktede piper da... :D

 

Liker serien på grunn av alt man kan gjøre, den har selvsagt sine feil (slik som at Ezio liker å hoppe vekk fra tårnet istedet for rett oppover noen ganger), men alt i alt koser jeg meg med spillet.

 

Kan selvsagt være enig i enkelte ting anmelderne skriver, men det er deres subjektive mening, jeg har min egen (og kritiserer ikke anmelderne før jeg faktisk har spilt spillet selv...)

Lenke til kommentar

90% av det nye opplegget er tull som jeg prøver å unngå til enhver tid. Og det går heldigvis ganske greit, har bare måttet kjempe tower defense greiene 1 gang utenom opplæringen. Ellers er spillet så godt som like bra 2'ern og Brotherhood og derfor veldig gøy.

 

Vet noen forresten om det går an å skru av alt det norske på xbox? Og bytte til engelsk? Utrolig mange ganger jeg ikke forstår hva jeg skal gjøre i begynnelsen. "Trykk for å samholde" (Eller noe slik)? Skal liksom være press to use, eller press for action.

Endret av Venerable
Lenke til kommentar

Jeg har falt pladask for dette spillet, både når det gjelder historiedelen og flerspillermodusen. Begge deler er ren og skjær moro.

Hvis jeg dog skal trekke det for noe, må det være tre ting: Tower defence-opplegget (som jeg unngår for enhver pris), de kjedelige oppdragene i førsteperson under "Desmond's Journey", og det at Ezios beryktethet øker når jeg kjøper opp smier, landemerker, og så videre.

 

 

Vet noen forresten om det går an å skru av alt det norske på xbox? Og bytte til engelsk? Utrolig mange ganger jeg ikke forstår hva jeg skal gjøre i begynnelsen. "Trykk for å samholde" (Eller noe slik)? Skal liksom være press to use, eller press for action.

 

Vet ikke helt hvordan det er med xbox, men med ps3 må man ofte endre språkinnstillingene på selve konsollen for å endre språket i spillene. Og forresten så er det "trykk for å samhandle" som kommer opp i blant. :p

Endret av Kaku
Lenke til kommentar

Spilte i et par timer, og har lagt det fra meg inntil de patcher det. Banken fungerer jo ikke, så jeg får ikke kjøpt opp noen ting...Inntil jeg faktisk kan tjene penger skal spillet få samle støv, ettersom jeg spiller for 100% fullføring. Spillet virker ellers bra så langt, men denne buggen har vært der i ukevis såvidt jeg har forstått det på konsollfolket.

Lenke til kommentar
Vet noen forresten om det går an å skru av alt det norske på xbox? Og bytte til engelsk? Utrolig mange ganger jeg ikke forstår hva jeg skal gjøre i begynnelsen. "Trykk for å samholde" (Eller noe slik)? Skal liksom være press to use, eller press for action.

 

Det er bare å gå inn i systeminnstillingene og velge språk. :)

 

Har spilt Revelations en liten stund og liker det så langt, men det er litt vel mye av det samme som før. Desmond kan fint gå og henge seg, og er drittlei Ezio etter AC2 og Brotherhood. Heldigvis er han eldre og virker med badass denne gangen, men skal bli morsomt å få et helt nytt AC neste gang. Dvs nytt, men med Desmond. *gjesp*

Lenke til kommentar

Runnet AC:R i går kveld og er egentlig kjempefornøyd! Elsket rett og slett spillet, selv om det var enkelte ting som virket litt som hastverk fra utviklerne sin side med bugs som jeg aldri har sett i noen av de andre spillene. Men dette ødela totalt sett ingenting for min del.

Altair og Ezio fikk etter min mening hver sin "verdige" avslutning og jeg er vel mer oppslukt av spillserien enn noen gang før :) Gleder meg som en unge til neste kapittel!

Endret av NrNine
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...