Gå til innhold

Fått SMS av tulletelefon.no som har belastet 300 kr.


Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste motatt 3 reklame SMS-er fra tulletelefon.no

 

Nå kan du tulle med venner og familie ved å forvrenge stemmen din på telefonen. Sende VOICE til 2150 for å tilleringe eller gå til tulletelefon.no

 

Hver SMS som jeg har motatt har kostet meg 100 kr per.

 

Er det noen mulighet for at jeg kan få tilbake pengene? Har aldri benyttet meg av noe sånt.

Endret av Vegard-K
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat det samme har skjedd meg. Trodde det bare var harmløs reklame før jeg sjekket det foreløpige forbruket på chessabonnementet mitt.

 

Har kontaktet tulletelefon, de påstår jeg har klikket på noen linker som sto i meldingen. Dette har jeg ikke gjort. Venter på nytt svar.

 

Etter å ha googlet litt ser jeg at det har skjedd med flere andre..

Endret av Kaffedrikker
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har fått sms i dag om at jeg har abonnemant på tulletelefonen og at det koster 200 pr. uke osv. Jeg har aldri vært i kontakt med de og har aldri bestilt noe fra de. Det eneste de har er mitt mobil nummer (som jeg ikke vet hvordan de har fått tak i) og det står ikke oppført i noe register, så de har ikke noe info om meg. Men dette er jo HELT ulovlig. Så jeg skrev en melding til de på kontakt skjema http://www.tulletele...no/kontakt.html og sa at jeg ikke har bestilt noe og krever at de stopper dette umiddelbart,hvis ikke går jeg til forbruker rådet. Skal bli spennende å se om de skriver tilbake. Makan til frekkhet altså!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...