Gå til innhold

Sonys mange overraskelser (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble veldig skuffet over CCP`s avgjørelse om å gjøre DUST 514 til en PS eksklusivt spill... Men hvem vet, kanskje det er et klokt valg. eller hva?

 

Jeg ble også veldig skuffet over dette, Live er jo den perfekte plassen for et slikt spill :(

 

Men angående Vita, sa Sony noe om denne ville være sonefri som PS3 og PSP? Jeg har ikke fått sett selve pressekonfen selv enda.

Lenke til kommentar

Bioshock Infinite får KUN Move støtte og ikke Kinect? damnit, og de (sony) får også ett eget spill i bioshock universet på håndkonsoll? DAMNIT!

 

Kan ikke microsoft vifte mer med lommeboka da :cry:

 

Det er vel pga at Move har noe som kalles....knapper? Det vi så på MS sin konf var bare en bekreftelse på at dem siden E3 2010 ikke har klart å funnet ut en måte på å integrere dette i fks dagens fps spill. Og resultatet er blitt on-rail shooter spill som skal liksom appelere til core spillere...noe det jo helt klart ikke gjør..hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bioshock Infinite får KUN Move støtte og ikke Kinect? damnit, og de (sony) får også ett eget spill i bioshock universet på håndkonsoll? DAMNIT!

 

Kan ikke microsoft vifte mer med lommeboka da :cry:

 

Det er vel pga at Move har noe som kalles....knapper? Det vi så på MS sin konf var bare en bekreftelse på at dem siden E3 2010 ikke har klart å funnet ut en måte på å integrere dette i fks dagens fps spill. Og resultatet er blitt on-rail shooter spill som skal liksom appelere til core spillere...noe det jo helt klart ikke gjør..hehe.

 

 

Men dette blir vel uansett Works better with Move? eller hva de kaller det der. De kunne jo klart å implentere noe for kinect i samma slengen. Men jeg ser poenget ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...