Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Følelser for BROREN hans!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knepp igjen trusen og tøs med noen andre, etter at du har avsluttet forholdet.

UNNSKYLD MEG GYPSY, MEN HVOR I HELVETE HAR JEG SKREVET AT JEG HOLDER PÅ MED LILLEBROREN? Det jeg skrev, er at vi kun har hatt en vennlig tone med hverandre!!!!! Jeg har faenmeg ikke nærmet han noe seksuelt, eller noe så lite som et nuss på kinnet, så hold kejft du. Trangsynt innlegg

 

Postet av anonym: 41b982096a27bcba322b089659425cec

Lenke til kommentar

Knepp igjen trusen og tøs med noen andre, etter at du har avsluttet forholdet.

Hvordan har hun oppført seg tøsete? Hun skriver jo faktisk at de ikke har gjort noe.

Kvinnfolk, ass..

 

Og det å fantasere/tenke på andre mens man er i et forhold er helt normalt. Og ok om man ikke lar det gå over styr. Problemet her er at hun har begynt å få følelser for vedkommende. Som i seg selv heller ikke er noe "forbudt" eller forkastelig.

 

Så tøs selv.

 

Postet av anonym: 5742ff6c1c2c421676047bd179cf623b

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor skal du nekte deg selv noe godt? Drit i hva de andre her sier.. Vær streit med alle parter og hvis du er heldig så får du din utkårede.

 

Slik du er nå (ulykkelig) er ingen tjent med. Det er bedre at du får ut sannheten så fort som mulig enn at du fortsetter å leve en løgn.

Lenke til kommentar

Knepp igjen trusen og tøs med noen andre, etter at du har avsluttet forholdet.

UNNSKYLD MEG GYPSY, MEN HVOR I HELVETE HAR JEG SKREVET AT JEG HOLDER PÅ MED LILLEBROREN? Det jeg skrev, er at vi kun har hatt en vennlig tone med hverandre!!!!! Jeg har faenmeg ikke nærmet han noe seksuelt, eller noe så lite som et nuss på kinnet, så hold kejft du. Trangsynt innlegg

 

Postet av anonym: 41b982096a27bcba322b089659425cec

 

Tanken som teller ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...