Gå til innhold

Test: HTC Sensation


Anbefalte innlegg

Regner med at til neste år vil alle androidmobiler få terningkast 6 siden spesifikasjonene er så bra i forhold til de lave forventningene til anmelderene.

 

Selvfølgelig vil da også iOStelefonene få lavere terningkast fordi at "her tekkes man ikke fanboyene"

 

Dette nettstedet sine anmeldelser har blitt morsomme siden årsskiftet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En telefon som er så godt som feilfri skal altså ikke ha terningkast seks? iPhone 4 fikk terningkast seks da den ble testet, og iPhone 4 støtter ikke Flash. Jeg driter i argumentene om at Flash og mobiltelefoner ikke er noen god ide (det er stort sett ingen god ide, men jeg klarer fortsatt å bruke det på min SGS), det ER en ulempe, en grov ulempe, å ikke engang kunne bruke Flash der man ikke slipper unna uten å bruke Flash.

 

Dette er en telefon som gir god ytelse, har gjennomført OS og grensesnitt over OS, har en god skjerm, er bygget bra osv. Og den skal ikke få terningkast seks? Kan du forklare hvorfor, lilac? :)

Lenke til kommentar

Regner med at til neste år vil alle androidmobiler få terningkast 6 siden spesifikasjonene er så bra i forhold til de lave forventningene til anmelderene.

 

Selvfølgelig vil da også iOStelefonene få lavere terningkast fordi at "her tekkes man ikke fanboyene"

 

Dette nettstedet sine anmeldelser har blitt morsomme siden årsskiftet.

 

Mobilen har alltid vært gla i og dele ut toppkarakterer på mobiler.. Amobil sine tester før likte jeg bedre med tanke på karaktersettingen..

Men, jeg og veldig mange andre her på forumet er blitt alt for opptatt av karakterene.. Innholdet i testene er egentlig veldig bra.. Syntes jeg da..

Lenke til kommentar

En telefon som er så godt som feilfri skal altså ikke ha terningkast seks? iPhone 4 fikk terningkast seks da den ble testet, og iPhone 4 støtter ikke Flash. Jeg driter i argumentene om at Flash og mobiltelefoner ikke er noen god ide (det er stort sett ingen god ide, men jeg klarer fortsatt å bruke det på min SGS), det ER en ulempe, en grov ulempe, å ikke engang kunne bruke Flash der man ikke slipper unna uten å bruke Flash.

 

Dette er en telefon som gir god ytelse, har gjennomført OS og grensesnitt over OS, har en god skjerm, er bygget bra osv. Og den skal ikke få terningkast seks? Kan du forklare hvorfor, lilac? :)

Det er bare Apple som får lov til å få terningkast på 5 og 6, skjønner du vel.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er rart at HTC Sensation fikk best i test, terningkast 6, fordi det har vært kjempemasse klager på den, angående dårlig antennesignal. Det er noe med dekselet på baksiden av HTC Sensation mobilen, som har sperret for signalene, og hvis man holder hånden der. Man må da holde denne mobilen "galt", for å få best signal.

Dette høres ikke bra ut!

Når den nå fikk best i test, betyr dette at denne feilen har blitt rettet opp? Hvis den har blitt rettet opp, skal jeg kjøpe den! Hvis den fortsatt har antennesignal problemer, byr den meg helt imot!

Lenke til kommentar

Pleier alltid å varme opp dama med litt multitouch før vi setter i gang.

 

Ang. testen så er det rapportert masse problemer med denne telefonen, kommer Amobil til å justere karakteren slik dere gjorde med iPhone 4?

 

Hva slags problemer da?

 

-Skrur seg av?

-Heenger?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

sikkert dumt spm men nen som veit om man kan lagre innstallere apps på minnekortet eller kan disse kun installeres på internminnet til telefonen? syns huske at på Htc desire så kan kan kun lagre disse på internminnet :(

 

Alle Android-telefoner med Android versjon 2.2 eller 2.3 kan installere apps på minnekort.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det gjelder da Android på generelt grunnlag... Problemet på desire var lite internminne, ca 140 MB tilgjengelig for apps. Sensation har noe over 1GB. Tror jeg har installert rundt 80 apps nå, og bruker bare rundt halvparten av internminnet. Da er alle appene også lagret der, ingen ligger på SD.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...