Gå til innhold

Dødelig fjert - Hvordan skape den verste prompen


FredTrump

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel jeg har kommet midlertidig fram til disse ingrediensene:

 

Soyabønner

Majonese

Min favoritt: Dansk gradost :)

 

Tenkte jeg skulle teste dette ut ved å lage meg en gryte eller smørbrød.

 

 

Jeg husker første gangen da jeg ubevisst og uskyldig prompet ved siden av et middelalderen par. Jeg satt bak kvinnen, rygg mot rygg, og var på datamaskinen min. Tidligere på dagen spiste jeg et par salamismørbrød med ekstra ost og majones. Jeg prøvde å lage en Subway sandwich, men det gikk dårlig. Så resultatet ble en sandwich som så ut som en osteburger. Må bare nevne at dette var kjempegodt etter en joggetur. Problemet var jo at jeg spiste for mange. Jeg kjente noe gjøre seg klar i rektumet mitt, den kunne ikke stoppes. Det føltes som Kim Il-Jong skulle bombe verden. Jeg slapp en, men det kom flere, og jeg bad til gud om at jeg ikke skulle bli merket. For sent. Jeg hørte noen bak meg si: "Lukter du det? Det lukter skikkelig ille". Det kunne høres på stemmen hennes at dette var skikkelig noe illeluktende greier. Jeg visste da at jeg hadde bare noen sekunder på meg for de snudde rundt og merket at jeg var gjerningspersonen i denne katastrofen. Så jeg begynte pakke tingene mine og gå mot utgangen. Mine instinkter fortalte meg at det var for sent ettersom jeg hørte noen bak meg fnise.

 

 

Etter hendelsen syntes det hele var ganske morsomt, og jeg syntes at det var synd at jeg ikke fikk sett hennes ansiktsuttrykk. Det var liksom en ond glede i det :D

 

Vel, dette er episoden som startet min karriere som terrorist.

Endret av Adogg
  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...