Gå til innhold

Dødelig fjert - Hvordan skape den verste prompen


FredTrump

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynn på kreatin kur... det er det værste jeg selv har vært borti. måtte bare avlyse alle planer med folk en ønsker å møte igjen.

 

Jeg har til og med hørt en god overdose av dette kan føre til grønn avføring.

Er nok ikke bra for kroppen, men det lukter nok verre enn vondt :no:

Lenke til kommentar

En gang etter jeg hadde trent, spiste jeg litt havregryn med Yoghurt oppi (hjemmelaga Go'dag). Satt meg inn på rommet til kompisen min med slåbrok og begynte arbeidet.

 

Resultatet ble et par fjerter som fikk både meg og kompisen til å hoste. Har dessverre ikke klart å gjenskape hendelsen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

1. Et ekkel mat som allereie er lista opp i denne tråden

2. Fest ein slange frå anus og opp til munnen

3. Slepp ut ein real suser

4. Innhaler prompen ved hjelp av slangen

5. Gjenta 3 og 4 heilt fram til bryllypet

6. FUNTIME!! :D :D :D

 

promp.png

 

 

Funker dette? Selvsagt altså ikke dytte røra gjennom rasshølet, men bare plassere den inn i bokseren? :p Jeg tror det beste er å sitte i et lite rom og se på en komediefilm.

 

Jeg kan bekrefte at tunfisk er svært illeluktende og det gjelder for alle heremetikktyper. Det er nå 12 dager til bryllypet, så imorgen kommer jeg til å teste ut denne menyen:

 

To smørbrød med 4 egg og 2 ekstra eggplommer

Smørbrødet kommer til å ha skinke, salami, og plenty osteskiver av Dansk gradost:)

Ei lite gryterett med bønner,erter, hvitløk og potet. Masse hvitløk:)

Til slutt ender det med proteinshake, sjokoladesmak.

 

Romkameratene kommer til å bli mine prøvekaniner :ph34r:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Funker dette? Selvsagt altså ikke dytte røra gjennom rasshølet, men bare plassere den inn i bokseren? :p Jeg tror det beste er å sitte i et lite rom og se på en komediefilm.

 

Jeg tror at lukten på fis ikke har noe å si med hva du puster inn, men mer med hva du spiser, da lungene normaltvis ikke fører til fordøyelsessystemet. Så det å puste inn fis ville nødvendigvis ikke ha noe særlig effekt. :)

Lenke til kommentar

Funker dette? Selvsagt altså ikke dytte røra gjennom rasshølet, men bare plassere den inn i bokseren? :p Jeg tror det beste er å sitte i et lite rom og se på en komediefilm.

 

Jeg tror at lukten på fis ikke har noe å si med hva du puster inn, men mer med hva du spiser, da lungene normaltvis ikke fører til fordøyelsessystemet. Så det å puste inn fis ville nødvendigvis ikke ha noe særlig effekt. :)

 

det går helt fint ann å svelge luft, men problemet er at du raper det ganske fort opp igjen. Han kunne alikevell svelgt en fis like før han går i bryluppet, slik at han kan sikte litt bedre : )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Denne uken skal jeg på bryllyp og i den anledningen kunne jeg tenke meg å få tips fra dere av hva slags matvarer jeg bør ete for terrorisere de personene jeg skal sitte ved i bryllypet.

 

Min personlig favoritt er er Dansk gradost, men jeg har hørt at proteinshake skal også stinke dritt?

 

 

Kom med forslag eller historier der dere har terrorisert menneskene med deres illeluktende dufter.

alt du spiser lukter dritt når det kommer ut igjen !

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Spiste en julemiddag bestående av pinnekjøtt, poteter og en stor mengde kålrabistappe. Så slukte jeg en sånn 60-pack med extra-white tyggis. Skal si det ble liv...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mange bra tips, men siden vi hadde fjertekrig på jobben en måneds tid ifjor dro vi iland mange bra tips og delte erfaringer.

 

Planlegg kvelden i forveien. Pass på at du bæsja to dager før og ikke har spist overdådig masse..

 

Drikk øl, gjerne noe småtamme greier.

Spis masse potetgull.

Spis et halvt hode kokt kål og spis 4-5 kokte egg.

 

Dette gjør du kvelden i forveien som sagt. Resultatet dagen etterpå gjorde at t.o.m. han som slapp dette måtte gå ut av rommet, og lukta lå igjen i flere dager etterpå. En slags eim av gammel fyll, fårikål og bæsj. Vi klarte ikke å passere rommet en gang uten å merke faenskapet..

 

Lykke til.

 

PS. Og hvis prompehumor er greia så sjekk min "69 farts" på youtube..

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...