Gå til innhold

[Løst] Bluescreen når jeg spiller the sims 3


Anbefalte innlegg

Hei, jeg spiller the sims 3 i ca 1 - 2 timer, så får jeg bare ett bluescreen med en feilkode som er igdkmd69.sys

Jeg har forsøkt på egenhånd og se litt på nettet om hva dette kan være, jeg har prøvd og oppdatere drivere, avinstallere drivere og installere drivere på nytt, men ingen ting hjelper.

Noen som tror at de kan hjelpe meg?

 

Jeg har for øvrig en Acer Aspire 5742ZG

 

Er det noe mere info dere trenger om datamaskinen for og hjelpe meg så bare si ifra

 

på forhånd takk.

 

PS: beklager mitt tidligere innlegg for noen min siden, var kanskje ikke den beste overskriften og beskrivelsen, håper denne er bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at det har kommet flere BIOS oppdateringer til maskinen din. Siste faktisk så sent som 16 mai. Jeg er ikke kjent med ACER, men det kan tenkes at det er et eget program som henter oppdateringer. Prøv den, men ta frem bruksanvisningen om du er usikker. Der står det hvordan du skal oppdatere i tilfelle. Det er nok der hele og all problematikken er i maskinen din.

Lenke til kommentar

Takk for all hjelp :)

 

Jeg har oppdatert alt som var under windows update og drivern til skjermkortet, noe mer avansert en det tørr jeg ikke og prøve ennå, fant en måte som var mye enklere.

 

Min løsning på problemet var at jeg lagret spillet med jevne mellomrom (ca 30min), for og ikke miste så mye når jeg fikk bluescreen igjen, men det skjedde aldri, for og teste ut dette satt jeg utrolig nok i ca 4 - 5 timer, men ingen bluescreen kom :)

 

Men igjen, takk for all hjelp!

Lenke til kommentar

Takk for all hjelp :)

 

Jeg har oppdatert alt som var under windows update og drivern til skjermkortet, noe mer avansert en det tørr jeg ikke og prøve ennå, fant en måte som var mye enklere.

 

Min løsning på problemet var at jeg lagret spillet med jevne mellomrom (ca 30min), for og ikke miste så mye når jeg fikk bluescreen igjen, men det skjedde aldri, for og teste ut dette satt jeg utrolig nok i ca 4 - 5 timer, men ingen bluescreen kom :)

 

Men igjen, takk for all hjelp!

 

Se der ja :thumbup:

Veldig hyggelig at det løste seg - jeg ble veldig glad her jeg sitter :)

 

Men om du tar frem bruksanvisningen og leser den i kapitellet om BIOS, så tror jeg helt sikkert at du klarer å oppdatere BIOS sjøl. Det er ikke så vanskelig som det høres. Det var ganske vanskelig før, men i dag er det blitt veldig enkelt bare du følger den enkle prosedyren. Du kan også google deg frem til fremgangsmåte. Finnes helt sikkert en video eller en god beskrivelse, uten at jeg har en for hånden.

 

Med BIOS oppdatering rettes masse små feil som programvaren ikke klarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...