Joachim_F Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Denne uken får vi Diablo-aktig action, rask taktikk og tung strategi. Les hele saken Lenke til kommentar
MartinSJ Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Noen som har prøvd Dungeons & Dragons: Daggerdale? Vurderer sterkt å skaffe meg det. Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Noen som har prøvd Dungeons & Dragons: Daggerdale? Vurderer sterkt å skaffe meg det. Jeg testet det i går med en kompis, spilte lokal coop. Det var morsomt, slike spill er det altfor få av. Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Skulle bare teste Rebuild kort, men endte opp med å spille igjennom det. Morsomt nok spill det Lenke til kommentar
Afterkastern Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Noen som har prøvd Dungeons & Dragons: Daggerdale? Vurderer sterkt å skaffe meg det. Våre amerikanske venner i Giantbomb gikk gjennom noe av spillet i lag med noen av utviklerene i en av sine "Quick looks", og viser nokså godt hva du har i vente om du skulle bestemme deg for å skaffe det: Lenken til siden Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Prøvde Daggerdale-trialen. Likte hvordan de klarte å ha en ok D&D-kjerne bak hack and slash-gameplayet, men selve gameplayet imponerte meg ikke. Også hadde det noen rare problemer med screen tearing og framerate drops, iallefall på Xbox. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg ble sjøsyk av å spille Daggerdale- demoen. Føltes ganske ensformig. Lenke til kommentar
Baini Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Det heter FAST – Racing League, og er et futuristisk racingspill i Wipeout-stil. Vel, siden det er et Nintendo produkt kan det vel mer kalles F-Zero stil, men det hørtes morsomt ut. Skal nok teste det en gang med tiden. Gleder meg til Nintendo får fingen ut og lager et F-Zero. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg aner ikke hva jeg gjorde, men jeg fikk iallefall trykt meg igjennom noe greier på Japan World Cup greia, og lo av hvor syke disse japanerne egentlig er. Tror jeg satsa alle pengene mine på den amerikanske tandem hesten. Men måtte se den tape til fordel for den japanske side steppende hesten, som feiret med endeløse pirouetter etter målgang. Hard konkuranse fra noen karer forkledd som hest ved hjelp av et 200 liters fat så heldigvis en brå slutt da de trynet like før mål. Lenge siden jeg har ledd så mye av noe så teit Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Måtte nesten se hva den Japan World Cup greia var, og som PheIix så lo jeg meg igjennom, absolutt en anbefaling for 3 min latter xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå