Gå til innhold

CM 690 II Advanced VS CM 690 II Lite


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta CM 690 II Advanced, har det selv og er veldig fornøyd med det:)

Er det god plass i dette kabinettet?

 

ja det er veldig god plass:) jeg har i 6 3,5 hdd + 2dvd lesere + viftestyring og 10 vifter, 3ekstra usb koblinger, er også veldig bra løsninger for å gjemme kabler:)

Har du tatt bilder av riggen?

Lenke til kommentar

 

Ta CM 690 II Advanced, har det selv og er veldig fornøyd med det:)

Er det god plass i dette kabinettet?

 

ja det er veldig god plass:) jeg har i 6 3,5 hdd + 2dvd lesere + viftestyring og 10 vifter, 3ekstra usb koblinger, er også veldig bra løsninger for å gjemme kabler:)

Har du tatt bilder av riggen?

e nå;)

 

må vel legge til at jeg ikke er den som er flinkest til å bruke løsningene for å gjemme kabler da:P

 

EDIT:

 

klarte glemme bildet x)

 

rkskms.jpg

 

Herregud mann! Du har modulær PSU og hele riggen er fylt med kabler... Hvordan klarer du en slik prestasjon? Og du har mer støv enn jeg har på rommet mitt...

 

Hardware.nos test viser et bilde av hvordan det kan se ut om du bruker kabelføringshullene. Det er ikke vanskelig heller, bare å legge kablene bak hovedkortet.

Lenke til kommentar

Ta CM 690 II Advanced, har det selv og er veldig fornøyd med det:)

Er det god plass i dette kabinettet?

 

ja det er veldig god plass:) jeg har i 6 3,5 hdd + 2dvd lesere + viftestyring og 10 vifter, 3ekstra usb koblinger, er også veldig bra løsninger for å gjemme kabler:)

Har du tatt bilder av riggen?

 

tok bilde nå;)

 

må vel legge til at jeg ikke er den som er flinkest til å bruke løsningene for å gjemme kabler da:P

 

EDIT:

 

klarte glemme bildet x)

 

rkskms.jpg

 

Der var det god plass ja :-) fikk plass til kablene også ;-)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Det er ingenting som heter CM 690 II Lite. Det riktige er CM 690 II og CM 690 II Advanced. Eneste forskjellen er at Advanced kommer med VGA holder, SSD adapter og HDD dokking på toppdekselet (hotswap).

 

En del leverandører kaller feilaktig dette kabinettet for: COOLERMASTER Case Midi Tower CM 690 II Lite Advanced Inside Black Chassis w/HDD Dock w/VGA holder w/SSD Cage. Dette er altså feil og tross navnet får du altså det ordinære CM 690 II uten: HDD Dock w/VGA holder w/SSD Cage. Kjøpte dette selv på PS.no og måtte returnere det siden jeg har 2 GPU kort og ønsket VGA holdere.

Kabinettene er ellers 100% like.

Endret av Frode Løtvedt
Lenke til kommentar

Ta CM 690 II Advanced, har det selv og er veldig fornøyd med det:)

Er det god plass i dette kabinettet?

 

ja det er veldig god plass:) jeg har i 6 3,5 hdd + 2dvd lesere + viftestyring og 10 vifter, 3ekstra usb koblinger, er også veldig bra løsninger for å gjemme kabler:)

Har du tatt bilder av riggen?

 

tok bilde nå;)

 

må vel legge til at jeg ikke er den som er flinkest til å bruke løsningene for å gjemme kabler da:P

 

EDIT:

 

klarte glemme bildet x)

 

rkskms.jpg

 

 

Viss det der var min pc hadde jeg sjemmest!

Det er svært vesentlig at pcen ser FIN ut!

Det tar tid, men det er søren meg vert det!!!

Lenke til kommentar

snakker om å dra opp ting av søppla da :p

 

har faktisk fått rydda litt i den nå.

Du kan med fordel dra viftekablene på baksiden, ikke at det har så voldsomt mye å si, men det vil se penere ut og det blir lettere å jobbe i maskinen da.

 

Hadde også flyttet opp skjermkortet til øverste slotet av kjøleårsaker.

 

Likevel en enorm forbedring!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...