Nerowulf Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Blir bra det. Noe annet nytt som kommer tro? Nye kjøretøy?
d3agleS Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Ikke hørt noe, men har hørt at UAV/Recon kommer. Synes det er veldig spennende med quadropter i backpacken
Nerowulf Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 (endret) Quadrotor UAV'n har jo kommet ut allerede. Over en uke siden tror jeg? Samt Stomper(UAV-bil) og Greyhawk (UAV-fly) I ArmA står ikke UAV for Unmanned Aerial Vehicle, men Unmanned autonomous Vehicle Endret 26. august 2013 av Nerowulf
Nerowulf Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Altis (2.5 GB) blir lastet opp til Dev-build nå.
Perrern Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 (endret) Kult, da kommer den straks da sikkert. Laster den ned nå Endret 26. august 2013 av Perrern
smøllj Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 (endret) Laster ned nå. Har plass på teamspeak, vi er en gjeng europeere som spiller nogenlunde jevnlig sammen. Basen er vel på 5-6 personer, har du lyst til å spille med oss? Steamgruppa; Blue Python Agency Meg på Steam; pastelpunk86 Spiller som regel coop mot AI. Endret 26. august 2013 av Vintersafta `86
Perrern Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Woow, Altis var latterlig fint o.o Gleder meg til å se hva folk gjør med denne gigantiske banen, allerede startet å f noen ideer selv.
Spifflelight Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Laster ned nå. Har plass på teamspeak, vi er en gjeng europeere som spiller nogenlunde jevnlig sammen. Basen er vel på 5-6 personer, har du lyst til å spille med oss? Steamgruppa; Blue Python Agency Meg på Steam; pastelpunk86 Spiller som regel coop mot AI. Mulig jeg og en annen kompis henger på seinere i kveld. Regner med DevBuild lastes ned hjemme nå
smøllj Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Mulig jeg og en annen kompis henger på seinere i kveld. Regner med DevBuild lastes ned hjemme nå Heisann! Ja, legg meg til på Steam så er vi i gang.
Spifflelight Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Heisann! Ja, legg meg til på Steam så er vi i gang. Gruppa var invite only. Hva er din Steam ID?
Green_Monster Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 (endret) Herregud.. dette var morro. Gleder meg til mer utstyr nå. Bare av å fly rundt og se blir man jo inspirert og får ideer om hvordan det kommer til å bli. Streamet litt fra spillingen i kveld (Past broadcasts Twitch) Edit: Plukk opp VTS her, om du er lat og ikke gidder lete og rename fila (Virual Training Space) - enkelt mission som lar deg spawne inn og editere mens du har spillere på server. Endret 26. august 2013 av Green_Monster
chokke Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Okei, Altis er latterlig pent. Og stort. Muligens for stort om en liker mer sandkasse-moduser.
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 Lagde en video som viser hvor lang tid det tar å dra fra en ende til en annen. Tenk deg å kjøre eller gå den distansen? http://www.youtube.com/watch?v=_4CegHbQhi8
Nerowulf Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 For meg tok det 34 minutt å kjøre pickup fra sørvest til nordøst på Altis.
Green_Monster Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 Streamer litt vts nå om noen vil se hvordan det funker http://www.twitch.tv/cri74cri
smøllj Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 vet godt at det er snakk om developer-build, men det er litt fortærende at spillet henger seg så ofte som det gjør. Det er jo nesten umulig å få hostet ett eget game for 5 stykker uten at 2-3 av spillerne må restarte spillet både èn og to ganger. Just sayin` Ellers er Altis en fin plass å være, nå som alt er nytt, så er det nesten som å sende sansene på ferie når man spiller! Har all tiltro til at Bohemia gjør max ut av dette spillet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå