Gå til innhold

Bygge pc - Kan du sette opp ei liste?


Anbefalte innlegg

Bra ytelse ift pris ja. Men hvis gaming ikke er like viktig og du ønsker heller å ha mer generell ytelse så kan du gå litt ned på skjermkortet og istedet velge en SSD. Dette vil øke responsen i daglig bruk pluss at alel disk intensive programmer vil få en ytelsesboost.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå kan ikke jeg noe som helst om dette, men; er det mere ytelse fra det BAT skreiv opp enn i denne? http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ASLXRB902110/acer-aspire-15-6-barbar-pc

Isåfall, hvor mye mere? :hmm:

 

Bra ytelse ift pris ja. Men hvis gaming ikke er like viktig og du ønsker heller å ha mer generell ytelse så kan du gå litt ned på skjermkortet og istedet velge en SSD. Dette vil øke responsen i daglig bruk pluss at alel disk intensive programmer vil få en ytelsesboost.

vil ha et dugelig skjermkort i tilfelle :thumbup:

og jeg føler ikke jeg har nødvendighet nok til å betale såpass for ssd. overlever med gode gamle hdd :roll:

Lenke til kommentar

Så det er relativt ekstrem forskjell? Har en laptop som brukes som stasjonær og det overlever jeg. Har en 11,6" minipc som jeg drar med meg rund i huset og verden. Men jeg får vel mere for den lista i forhold til bærbar i samme prisklasse? +at jeg kan oppgradere om det trengs.

 

Skrevet på mobil. Sinnsykt store stavefeil kan oppstå!

Lenke til kommentar

Hvor kan jeg få det billigst da? Finner det ikke på Dustin, og på komplett var det bare et som het: XFX Radeon HD 6870 1GB GDDR5. Er det det samme merket eller? Vet du hvor jeg kan få det billigst?

 

PS: Bare for å være på den sikre siden: er det noen protester mot det skjermkortet? :whistle:

 

Kompliserte saker dette her for meg som ikke kan en ting om det. Dumt billig og awesome veldig skjeldent går hånd i hånd :hrm:

Lenke til kommentar

Du merker ordet du vil koble mot en lenke, trykker på knappen som ser ut som en kjetting og limer inn lenken og trykker ok.

 

Priser vil alltid endre seg og hvis det er ei stund til du har spart opp de pengene du vil bruke så er det bare å oppdatere tråden og spørre om noe har endret seg siden sist og så få du helt sikkert et fornuftig svar fra brukerene her inne. Det er mange med gode kunnskaper om hw som daglig er inne og leser her. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvor kan jeg få det billigst da? Finner det ikke på Dustin, og på komplett var det bare et som het: XFX Radeon HD 6870 1GB GDDR5. Er det det samme merket eller? Vet du hvor jeg kan få det billigst?

 

PS: Bare for å være på den sikre siden: er det noen protester mot det skjermkortet? :whistle:

 

Kompliserte saker dette her for meg som ikke kan en ting om det. Dumt billig og awesome veldig skjeldent går hånd i hånd :hrm:

 

 

her er skjermkortet jeg snakket om ;)

 

Å det er en veldig god kjøler på det også, så det bråker ikke så mye som stock kjølere på korta ;)

 

http://www.dustinhome.no/pd_5010548986.aspx

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar

Hei igjenn!

Lurte plutselig på hva en bærbar vil koste med omtrent de specsa jeg skal ha i deler? Fant just ut at man får leie skolepc nå som jeg starter på videregående, så jeg trenger egentlig ikke laptop, men like greit å vite det. Kjeder meg litt på busstur akkurat nå :thumbdown: . Derfor jeg spør :innocent:

Blir penger til det når jeg får jobba noen dager, og jeg gleder meg til en dugelig pc :!: :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...