Gå til innhold

Zeph sin treningslogg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt om treningsøktene mine, så har eg det og ein plass.

 

Oppvarming:

 

Treningsøkt:

  • Myo-reps på det meste, toppsett på markløft og knebøy inntil vidare
  • 2-3 minutt pause mellom kvar øvelse

 

Tøying:

  • Lett tøying av bein og overkropp. Eg pleier å tøye beina etter knebøy og markløft, som er først i programmet, mellom dei neste øvingane. Kun dei to som går på bein.

Lenke til kommentar

Hvor langt har du kommet i programmet? Det virker litt tidlig å være nede på 5 reps på aktiveringssettet i nedtrekk, sett i forhold til de andre øvelsene der du ligger i 9 - 12 området.

5 reps på nedtrekk var fordi eg ikkje kom lengre. Autoregulering. :thumbup:

 

Eg er på ei 6-9-veke no. Skulderpress gjekk på 10, ein meir enn venta. JM-press ligg på 12 fordi eg ikkje vil gå under 10 reps på den øvelsen, då blir det for tungt i det eksentriske området. Eg går heller opp og ned mellom 10-15 reps på den. Programmene er ikkje satt i stein, ein kan variera som ein sjølv føler fungerer.

 

Nedtrekk denne perioden er breidt overhåndsgrep, ein øvelse eg ikkje er spesielt glad i. Resultatet er meir forutsigbart og stabilt med middels underhåndsgrep. Har tankar om å gå over til chins i staden for med skulderbreidt (el. litt breiare) underhåndsgrep. Har ikkje testa kor mange reps eg tar på chins i dag, men trur ikkje er langt unna 5. Då kan eg trena den med progresjon på vekt.

 

Resten av programmet går på 6-9. Etter denne perioden kjem eg til å gå over på eit program der eg varierar mellom 12-15, 9-12 og 6-9 frå trening til trening eller veke til veke.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

ja, denne tråden trasker og går... Jeg skal gi deg et lite protip: oppdater førstepost med nye bilder, med ca 1-2 måneds inkrement. Det hadde gjort deltagelsen så mye gøyere!

Har vore inne på tanken, men det er ikkje så stor forskjell frå månad til månad lengre. Om du er glad i å sjå kroppen min så kan eg jo alltids ordna noko. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er tanken bak progresjonen din? Ser du øker ganske sjelden. Kun 2,5kg opp på knebøy på 14 dager f.eks

Autoregulering. Eg aukar når kroppen er klar for det. Hadde ein periode der det gjekk veldig seigt med knebøy. Midt oppi den hadde eg deloading og det tok litt tid å koma i gang igjen.

 

Eg legg ikkje på 2,5 nye kilo når eg ikkje klarar 5 reps på forrige trening. Eg er meir opptatt av å unngå skadar enn å ha god framgang. Kanskje ein smule konservativt, men eg veit godt at når eg slit med ei vekt så er det ikkje noko poeng i å legga på meir.

 

På 90 dagar har eg gått opp frå 40 til 70 kilo i knebøy, og då hadde eg ein periode med lite og ingen framgang. Det blir i snitt 2,3kg per veke.

 

Kjem sikkert til å gå over til eit 5x5-opplegg på knebøy og markløft etter kvart. Framleis med autoregulering.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

ja, denne tråden trasker og går... Jeg skal gi deg et lite protip: oppdater førstepost med nye bilder, med ca 1-2 måneds inkrement. Det hadde gjort deltagelsen så mye gøyere!

Har vore inne på tanken, men det er ikkje så stor forskjell frå månad til månad lengre. Om du er glad i å sjå kroppen min så kan eg jo alltids ordna noko. ;)

 

drevil-_orig1.jpg

i can haz camshow? :dribble:

Lenke til kommentar

Autoregulering. Eg aukar når kroppen er klar for det. Hadde ein periode der det gjekk veldig seigt med knebøy. Midt oppi den hadde eg deloading og det tok litt tid å koma i gang igjen.

 

Eg legg ikkje på 2,5 nye kilo når eg ikkje klarar 5 reps på forrige trening. Eg er meir opptatt av å unngå skadar enn å ha god framgang. Kanskje ein smule konservativt, men eg veit godt at når eg slit med ei vekt så er det ikkje noko poeng i å legga på meir.

 

På 90 dagar har eg gått opp frå 40 til 70 kilo i knebøy, og då hadde eg ein periode med lite og ingen framgang. Det blir i snitt 2,3kg per veke.

 

Kjem sikkert til å gå over til eit 5x5-opplegg på knebøy og markløft etter kvart. Framleis med autoregulering.

I see, har egentlig ikke følgt med i loggen din tidligere men da har du jo hatt en fin økning til nå. Men jeg tror nok med hell du kunne hatt en flatere kurve på toppsettet og fått enda bedre fremgang. Når du starter på så lave vekter som du gjør nå så blir det mer oppvarming enn arbeidssett. F.eks når du starter på 40kg på markløft når toppsettet er 80kg.

Lenke til kommentar

I see, har egentlig ikke følgt med i loggen din tidligere men da har du jo hatt en fin økning til nå. Men jeg tror nok med hell du kunne hatt en flatere kurve på toppsettet og fått enda bedre fremgang. Når du starter på så lave vekter som du gjør nå så blir det mer oppvarming enn arbeidssett. F.eks når du starter på 40kg på markløft når toppsettet er 80kg.

Eg følgjer denne: http://myrevolution.no/s/5x5-et-program-for-styrke-og-muskelmasse-med-auto-regulering/

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...