Gå til innhold

Er du Norges beste StarCraft II-spiller? (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, Mac-maskiner er også personlige datamaskiner.

Ja, så det er godt over middels snodig å påpeke at et spill som kommer til "PLATTFORMER: PC/MAC" kun lar folk på PC delta. Men nok om det, jeg kverulerer nok en smøle! God helg!

 

Dette er av enkelhets hensyn i tilfelle noe skulle komme ut eksklusivt til OSX. Vi beklager om det kan oppfattes som misvisende.

 

Icho: Jeg har klargjort hvordan det fungerer i de to spillartiklene nå. Tusen takk for innspill.

Lenke til kommentar

Prøvde å sjekke hva reglene er på denne siden, men det står ingenting. Hvilke maps som blir spilt, om det er MLG versjonene der det ikke går ann å spawne close position. Om det er GSL versjoner av maps. Om det er best av 3 osv. Litt mer info hadde vært fint.

Det er blizz versjonene, dvs. 1/3 sjanse for free win PvZ/TvZ på ST & meta. hver runde er best av 1 frem til semifinalene.

 

Ganske dårlig at Gamer ikke ser på andre turnering og deres map valg, og kanskje vuderer om det er en grunn til at disse ikke bruker blizzard sitt "casual map pool"

 

reglene finner du forøvrig her

http://www.gamer.no/gamersparadise#&panel1-2 (trykk "les regler")

 

Vi har hatt flere diskusjoner om kartvalget, og siden vi ønsket å inkludere så mange spillere som mulig så ble det besluttet at å laste ned ekstra kart er en unødvendig terskel. Vi vil kunne komme til å revidere regelverket noe og tilføre strengere restriksjoner når sluttspillet skytes i gang. Dette er ikke en turnering for e-sport-eliten i utgangspunktet, og vi vil at så mange som mulig skal synes at det høres ålreit ut å være med.

 

Ift. kravet om Battle.net-ID så har jeg videreført dette til Gamers League-gjengen, som styrer turneringssystemet.

Lenke til kommentar

Midt i russetiden + starten på noen eksamener? Litt dårlig timing kanskje.. =P Lykke til alle deltakere uansett :) Vil dette streames via feks. Justin.tv ?

 

Siden når var russetiden 18 mai - 4 juni?

 

Tja, kanskje jeg skal melde meg på, ikke at jeg vinner, men skader jo ikke å prøve :p

Lenke til kommentar

SPM: skal finales spilles i oslo eller via nett?

De spilles i Oslo, slik det står i artikkelen.

 

Blir man sponset bort til oslo om man kommer seg til finalen eller?:PPPpPPp og når skal finalen foregå?

Finalen er helgen 24.-26. juni. Vi kommer tilbake med informasjon om hvordan vi gjennomfører den.

Lenke til kommentar

Hver spiller burde hatt muligheten til å velge bort to eller tre kart enten vekselvis eller "double-blind". Så slipper man å spille på noen av kartene man føler er dårligst balansert eller rett og slett hater av en eller annen grunn. Ellers er det forøvrig greit å bruke ladderkartene i en amatørturnering siden man slipper å stresse med å finne riktig versjon av kartene og man kan alltids trene på ladder hvis man ikke har en partner tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Veit om en casterduo som ville tatt på seg den oppgaven, iallefall :D

 

Uansett, ekstremt flott tiltak! Akkurat noe slikt e-sport Norge trenger. Kan jo nevne at med så store premier kan dere fort tiltrekke dere flere av Europas beste spillere dersom dere kunne tenke dere å la folk utenfor landets grenser delta i fremtiden, og da igjen få mange tusen seere på en eventuell stream. Men i mellomtiden er det uansett flott at vi får se et slikt engasjement for norsk gaming.

 

Forresten, nå har dere brukt bilder fra SC2 alpha så lenge jeg kan huske. Det er ikke på tide å bruke mer oppdaterte bilder?

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541

Håper det blir streaming. Jeg er rett og slett ræva i SC2 når det gjelder PvP. Er alt for treg og liker heller å ta meg god tid til å bygge en gigantisk base, samt en hær som er fullstendig overkill før jeg angriper, noe som funker svært dårlig i en slik setting. Det er dog morsomt å se på de som virkelig har peiling :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...