Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir "Stalket" av en jente.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Politiet bruker å kunne være behjelpelige i slike saker. Husk å ta vare på alle meldingene vedkommende sender, da de er viktig bevismateriale.

Politet har ikke tid til slike fillesaker.

 

Er hun pen, ha henne som fuckbuddy og inviter henne til Oslo. Hvis ikke, ignorer meldingene hennes. Hvis hun ringer deg, si at du ikke har lyst til å prate med henne og så legger du på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Politiet bruker å kunne være behjelpelige i slike saker. Husk å ta vare på alle meldingene vedkommende sender, da de er viktig bevismateriale.

Politet har ikke tid til slike fillesaker.

 

Er hun pen, ha henne som fuckbuddy og inviter henne til Oslo. Hvis ikke, ignorer meldingene hennes. Hvis hun ringer deg, si at du ikke har lyst til å prate med henne og så legger du på.

 

1: det er litt som å se på en hval. no thanks.

2: ignorerer de, allright.

3:hvis hun ringer meg så legger hun på når jeg tar telefonen, og ringer tilbake en 10-20 ganger resten av natta(pleier å skru av telefonen bare.)

 

Hun hadde type etter det jeg har forstått.

 

 

hun har ikke, hadde hun hatt, hadde jeg vært sjeleglad, og forhåpentligvis sluppet å høre på mer av dritten hennes.

Lenke til kommentar

Politiet bruker å kunne være behjelpelige i slike saker. Husk å ta vare på alle meldingene vedkommende sender, da de er viktig bevismateriale.

Politet har ikke tid til slike fillesaker.

 

Er hun pen, ha henne som fuckbuddy og inviter henne til Oslo. Hvis ikke, ignorer meldingene hennes. Hvis hun ringer deg, si at du ikke har lyst til å prate med henne og så legger du på.

 

Dette er ikke en fillesak.

 

 

http://www.lovdata.no/all/tl-19810522-025-030.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å huff, dette hørtes meget slitsomt ut. Har også hatt endel stalkere, men de fleste ga seg når jeg trua med politianmeldelse om de ikke slutta å kontakte meg. Så du kan i verste tilfelle bare true henne med det, og om det ikke går. Så anmelder du det, så tar politiet seg en snakk med henne, det skal nok holde! :)

Lenke til kommentar

Facebook: du kan blokkere folk, slik at de ikke kan søke etter deg. For den som er blokkert, eksisterer du ikke en gang. Hvis du har nummeret hennes, burde det funke fint å ringe teleselskapet og blokkere det, selv om hun ringer med skjult ID. Jeg ville i utganspunktet chille litt med politianmeldelse, da dette egentlig bare kan gjøre alt værre. Poøitianmeldelse bør alltid være siste utvei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...