Gå til innhold

Nyheter om Diablo 3 beta i morgen 9 mai!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

følge fansiden Blizzplanet skal Blizzard annosere nyheter om den kommende betatestingen av storspillet Diablo 3 på Activision Blizzard First Quarter 2011 Financial Results conference call som finner sted 9 mai.

Om vi tenker tilbake på samme situasjon med Starcraft 2 så kan det kanskje se ut som vi får en Diablo 3 beta ganske snart. Starcraft 2 betaen startet nemmelig bare 8 dager etter beta annonseringen.

Gleder meg sinnsykt til Diablo 3, ventet i årevis nå, håper virkelig det kommer i år.

Ingen andre action rpg's kommer i nærheten av den serien spørr du meg.

Endret av Santar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du vi trenger å ha en aktiv wow account for å få invite? Tenker da på å betale den faste månedlige fee'n.

Skrevet (endret)

Tror en bare trenger å ha registrert et blizzard spill på kontoen sin på battle.net el no i den dur. For å være med i trekningen.

Endret av Santar
Skrevet

Mener det er sånn som Santar sier, men tror kanskje du må velge inne på kontoen din at du ønsker å være med i Diablo 3 beta også.

Skrevet

Mener det er sånn som Santar sier, men tror kanskje du må velge inne på kontoen din at du ønsker å være med i Diablo 3 beta også.

Ja dette stemmer, husker jeg krysset av for at jeg var interessert i Diablo for lenge siden hehe.

Skrevet

Håper ikke de deler ut betanøkler basert på Blizzard-ansiennitet, jeg har nemlig klokelig holdt meg unna Wow. Diablo III klarer jeg nok ikke å la være.

Skrevet

Det går nok litt ut på hva slags hardware du har, de vil nok gjerne teste spillet på litt forskjellige type deler.

Skrevet

Ut i fra det jeg forstod av linken jeg postet tidligere så er det ikke så mye annet å gjøre enn å logge på battle.net, gå på beta-profile siden, hake av at du er intressert i diablo-beta, for og så krysse fingrene og be nattebønnen sin.

Skrevet (endret)
It’s official. During the Activision Blizzard Q1 2011 Financial Results conference call held today at 1:30pm PDT (4:30pm EST), Blizzard Entertainment CEO Mike Morhaime officially announced Diablo III beta testing will commence this upcoming

Note: Check back later today and tomorrow for the full transcript and recording sample.

UPCOMING OF WHAT!??!?! Det er det som står på http://www.blizzplanet.com/blog/comments/diablo-iii-beta-begins-q3-2011

Endret av Tiugama Kaa
Skrevet (endret)

Flux_Diii.net:

okay, here's my news thing on it. quick summary:

During today’s Activision/Blizzard conference call, [WIKI]Mike Morhaime[/WIKI] announced that the developers were targeting the [WIKI]Diablo 3 Beta[/WIKI] for testing during Q3 2011. They did not give any more details about when the test will begin or when we’ll hear more information about it. Quarter 3 begins in July, 2011.

Mike also said that they began internal company-wide testing last week, and the game is looking great. They are working hard to launch the game this year, but they do not have an official release date/window yet. They will not compromise quality of the game to hit a release window.

Fra en livechat jeg følger med på.

Endret av Xifi
Skrevet

De sikter på betatesting 3 kvartal i år.

Diablo 3 har ingen lanseringsdato enda, men de jobber hardt mot å få det ut i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...