Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Svake sigaretter..

xeon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har spurt google, men han eller hun virker svært uvitende om emnet.. Hva er den svakeste sigaretten man får kjøpt i Norge? Har kjøpt noe i London med 0,1mg nikotin, men den har snart gått opp i røyk...

xeon

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er grunnen til at du vil ha svake sigaretter?

Bare nysjerrig :whistle:

Lettere å ta vanen og nikotinavhengiheten uavhengi av hverandre, slik at en ikke trenger å slutte med begge deler samtidig. Wild guess.

Skrevet

Jeg fant ut jeg bare røykte oftere og mer av å røyke mildere merker, samt at man tar mye dypere drag av siggen for å kompensere . det beste er bare å slutte med engang , rett av

Skrevet

Jeg fant ut jeg bare røykte oftere og mer av å røyke mildere merker, samt at man tar mye dypere drag av siggen for å kompensere . det beste er bare å slutte med engang , rett av

Ja, di erfaring er nok fasiten for alle i Noreg...

Skrevet

Det sa jeg heller ikke :)

Du kan jo lese litt om det å slutte og røyke og light røyk. Jeg er enig i det som skrives, man lurer seg selv ved å tro at light røyk er mindre skadelig, eller at det er en fin måte og trappe ned på.

http://m.dinside.no/php/art.php?id=844651

http://ntr.oxfordjournals.org/content/5/5/665.abstract

Men folk får selvfølgelig lov å prøve å slutte på sine egne måter, men jeg vil anbefale å bare kutte rett av, bli ferdig med det ikke dra det ut eller finn på unnskyldninger for å fortsette. Som jeg ser det, er det å starte med light røyk, nettopp en unnskyldning for å fortsette litt til.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...