Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan unngå dobesøk i 24 timer?


fluff

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen.

 

Det har seg slik at jeg iblant skulle ønske jeg kunne slippe å drite på 24 timer. Situasjoner som dette er for eksempel dates, fylla, og lange bilturer.

Er det noe spesiell mat jeg må spise, eller unngå, for å senke hyppighet av dobesøk? Urinering er jeg helt ok med, tenkte mer på nummer to. Andre ting som kan ha innvirkning?

 

Har prøvd å google dette, men da finner jeg bare ting om hvordan man løser opp forstoppelse. Jeg er på en måte ute etter en måte å forårsake akutt forstoppelse. Folk som har forstoppelse vet ikke hvor heldige de er.

 

Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay, denne tråden sporet av veldig fort, og vil bare legge til at jeg fortsatt setter pris på om noen har noen skikkelig bra kjerringråd å gi. Jeg kan jo forklare situasjonen.

Imorgen kveld har jeg en EKSTREMT high-pressure date. ALT er planlagt, helt ned til hva slags duftkuler jeg kjører gjennom støvsugeren på forhånd. Leiligheten min er ganske liten og lytt, og jeg vil ikke la noe så trivielt som et kraftig dobesøk ødelegge kvelden.

 

:(

Lenke til kommentar

Spis utelukkende ting med høy energifaktor, da får du mindre avfall og derfor mindre avføring.

Eks. Sjokolade, proteinpulver, hvetemel, sukker, nøtter. Drikk lite vann.

Hvor sunt dette er er en helt annen sak.

 

Håper du heller tar med deg toalettpapir og finner deg en busk å gjemme deg bak hvis du ikke klarer å oppdrive et toalett på turen.

Lenke til kommentar

Okay, denne tråden sporet av veldig fort, og vil bare legge til at jeg fortsatt setter pris på om noen har noen skikkelig bra kjerringråd å gi. Jeg kan jo forklare situasjonen.

Imorgen kveld har jeg en EKSTREMT high-pressure date. ALT er planlagt, helt ned til hva slags duftkuler jeg kjører gjennom støvsugeren på forhånd. Leiligheten min er ganske liten og lytt, og jeg vil ikke la noe så trivielt som et kraftig dobesøk ødelegge kvelden.

 

:(

 

 

Det å gå på do er jo en hel vanlig affære for alle levende organismer. Hvis du har problemer til vanlig, så må du heller prøve å ordne dem, nå lager du jo bare enda større problemer. Tviler på at daten din aldri bruker doen....

Lenke til kommentar

drit før daten?

Jepp. Sett deg på doen før date og press på en stund, selv om du ikke føler at du må på do. Kommer det ihvertfall litt ut vil det redusere presset slik at du slipper dobesøk i løpet av daten, og kommer det ut ingenting trenger du neppe å gå på do de neste timene uansett.

 

Hvis du tror det vil dukke opp flere slike situasjoner fremover kan du jo gjøre som Sheldon fra Big Bang Theory: ha fast toalettbesøk på morgenen. Gå på do og press i noen minutter på et fast tidspunkt hver eneste morgen, uansett om du får ut noe eller ikke. Da vil kroppen etterhvert venne seg til å kvitte seg med avføring om morgenen, og du vil aldri behøve å gå på do resten av dagen.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Hvis du har tenkt ett langt forhold med denne daten så må du nok en eller annen gang gjøre naturens oppgave enten du vil eller ei. Hvis hun du skal date forventer at du aldri går på do eller ikke skal gjøre det, er det sikkert bedre å finne ei annen....

Du har rett i at i et langvarig forhold vil man etterhvert se slike sider hos hverandre. Men første daten er en viktig mulighet til å gjøre førsteinntrykk, og da er det kanskje greitt å unngå slike brølere. Etterhvert som man kommer lengre i forholdet blir slike ting mindre viktig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er nok antageligvis bare jeg som gjør en større deal ut av dette enn det trenger å være, men jeg kan likevel dele et tips til dere med små leiligheter!

Bare vent til dere skal legge dere (om daten gikk bra), og så sier du at du skal ta en dusj. Så skrur du dusjen på fullt, og så kan du drite for full hals (æsj). Deretter, når du dusjer, vil lukten ha tid til å forsvinne og bli blandet ut med deilig shampoolukt.

 

Nød lærer naken dame å spinne.

Eller med andre ord:

Singelliv lærer ungkar å stealth-drite.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du tror med andre ord daten din skiter fioler tisser rosevann ?

Hvis du har et mage/tarm problem som gjør at det stinker på badet i flere minutter etter utført ærende så søk heller hjelp for det enn å gå mot dine fysiologiske behov, noe som bare vil gjøre ting værre.

Lenke til kommentar

Du tror med andre ord daten din skiter fioler tisser rosevann ?

Hvis du har et mage/tarm problem som gjør at det stinker på badet i flere minutter etter utført ærende så søk heller hjelp for det enn å gå mot dine fysiologiske behov, noe som bare vil gjøre ting værre.

 

Jeg skulle kanskje vært mer utfyllende da jeg forklarte situasjonen. Du skjønner, denne jenta er ganske pen. Og som vi alle vet driter ikke pene jenter. Det er et fysiologisk faktum. Les en bok liksom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...