Gå til innhold

Dårlig utvikling ang. splitscreen


Proxymate

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Er det Goldeneye spillet het, der man kunne spille 4player? Tror det var til nintendo64.

Ellers må jeg si at co-op på spill som 007: Everything or nothing var utrolig bra! Har hatt mye god tid med CS, WoW, mario64, men splitscreen, 2player med bruttern, det slo nesten alt.

 

James_Bond_Everything_or_Nothing_Multiplayer_Game_screen_2.jpg

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Så det er goldeneye som var så utrolig fett back in the days på n64? Isåfall kjøper jeg det av en kompis, tenker jeg.. Savnet er huuuge.

Lenke til kommentar

Jeg savner også dagene da splittscreen var tingen. GO N64! Men merker at jo mer komplex grafikken blir, jo værre blir splittscreen. For det blir bare mer og mer rotete.

 

Men det viktigste er at man samler seg for å spille ilag. Ikke sitte i vær sin ende via nettet.

Meste parten av spillingen jeg gjør er med andre, siden mine dage forran PC me singelplayer spill dør sakte men sikkert.

 

Det jeg ser for meg som kan skje i fremtiden er at de slutter litt å satse på grafikk tunge spill, å heller lager tekninsk gode spill, der splittscreen blir standard igjen....

Tror noe av det beste Splittscreen jeg har spillet i det siste var Black Ops... Men det ble så lite at det ble byttet inn i et annet spill nettop.... ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Prøvde dette idag mot en kompis. Skype, supersmash og goldeneye, det var virkelig gøy! Gamle spill, mye latter og moro! :)

(Online, men man velger såklart motstanderne selv.)

Lenke til kommentar

Forrige Fredag var vi 4 stykk hos en kamerat og spilte Mariokart Wii. Han hadde en TV på 19 tommer. Vi satt fra 8 til 1 på natta.

 

Det måikke være split-screen, bare det å ha fler folk foran en tv i en sofa holder massevis.

Endret av JonasKJo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...