Gå til innhold

PL: 17.04.2011 Arsenal v Liverpool, Ashburton Grove

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare jeg som føler at Walcott burde herje 10x mer med Pools 18-åring enn det han gjør nå?

Blir få muligheter til å gjøre det når Liverpool ligger så dypt som de gjør pga. presset og ballinnhavet Arsenal har.

Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skrevet

Helt vanvittig om ikke går seirende ut av denne kampen. Spillet Liverpool viser er noe av det mest tafattige jeg har sitt av ett middelmådig lag på lenge!

Skrevet

Kjedelig omgang. Har et heading i tverlegger, men skaper ellers lite. 0-0 er greit. Minner veldig om åpningskampen. Hvis kampbildet ser likt ut i andre omgang så blir det etterhvert Pool mål på kontring.

• Liker 2
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Godt å komme igjennom hardpresset i 1.omg. Suarez har ikke vært helt på nett så langt, men tror han netter.

Skrevet

Kjedelig kamp med hele én god sjanse. Vi ligger alt for lavt og greier faen ikke ta en eneste grei pasning. Moro med Robinson, for min del kunne han gjerne startet isteden for Aurelio, greit å kjøre inn ungguttene litt. Suarez banens dårligste til nå.

Skrevet

Herre min. Nå må guttane ta seg sammen. Har penger på 0 - 4 til liverpool ^^

Synd med aurelio. Like han. Men dette var nok siste gang han ble brukt. Kan ikke ha dette med at vi må bytte en spiller etter 20 min hele tiden.

Skrevet

Håper Pool kjører på nå, de ligger altfor dypt sålangt til at vi får til så mye. Ser ut som om det bare er et lag på matta som vil ha 3 poeng sålangt.

• Liker 4
Skrevet

Helt vanvittig om ikke går seirende ut av denne kampen. Spillet Liverpool viser er noe av det mest tafattige jeg har sitt av ett middelmådig lag på lenge!

Sier litt om dere da. At dere ikke har klart å score på oss når vi er så tafattige som vi er. Skal sies at jeg er enig med deg da. Vi er veldig tafatte og det spesielt på bortebane. LFC anno 10/11 på bortebane har vært en sørgelig affære. At dere ikke har klart å skape mer er smått utrolig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...