Gå til innhold

Teaser: Jurassic Park (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når var det egentlig dinosaurer fikk lysende øyne?

 

Gleder meg til dette spillet, jeg elsker filmene og dette spillet ser ut til å leke med de samme følelsene!

Digger at du klager på usannsynlige ting i spillet "Jurassic Park" som handler om at mennesket har skapt dionsaurkloner fra en gammel mygg.

Lenke til kommentar
Digger at du klager på usannsynlige ting i spillet "Jurassic Park" som handler om at mennesket har skapt dionsaurkloner fra en gammel mygg.

 

Det er selvsagt videre bare antagelser av hvordan de egentlig så ut og oppførte seg selvagt, men siden det står en bil med lysene på rett over veien der er det faktisk noe av det mest sannsynlige med hele klippet (lyse reflekterer), så litt artig at man skulle henge seg opp i det ja.

 

Lenke til kommentar

Når var det egentlig dinosaurer fikk lysende øyne?

 

Gleder meg til dette spillet, jeg elsker filmene og dette spillet ser ut til å leke med de samme følelsene!

Digger at du klager på usannsynlige ting i spillet "Jurassic Park" som handler om at mennesket har skapt dionsaurkloner fra en gammel mygg.

 

Hehehe! AltF4 er så gammel at jeg tror han faktisk husker at de ikke hadde det :D

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Gleder meg til Heavy Rain-fansen skal sutre over grafikken. B)

 

Synes det virker ganske interessant, spesielt om de klarer å få trykt en del ordentlige gåter inni der, som Heavy Rain manglet totalt. Litt dumt at spillet ikke fortsetter på samme måte som Heavy Rain selv om du ikke klarer QTE, men hadde fort blitt få hovedpersoner igjen da. :p

Lenke til kommentar

Gleder meg til Heavy Rain-fansen skal sutre over grafikken. B)

 

Synes det virker ganske interessant, spesielt om de klarer å få trykt en del ordentlige gåter inni der, som Heavy Rain manglet totalt. Litt dumt at spillet ikke fortsetter på samme måte som Heavy Rain selv om du ikke klarer QTE, men hadde fort blitt få hovedpersoner igjen da. :p

 

Hvorfor i helvete sammenligner du dette drittet med fantastiske Heavy Rain?

Lenke til kommentar

Gleder meg til Heavy Rain-fansen skal sutre over grafikken. B)

 

Synes det virker ganske interessant, spesielt om de klarer å få trykt en del ordentlige gåter inni der, som Heavy Rain manglet totalt. Litt dumt at spillet ikke fortsetter på samme måte som Heavy Rain selv om du ikke klarer QTE, men hadde fort blitt få hovedpersoner igjen da. :p

 

Hvorfor i helvete sammenligner du dette drittet med fantastiske Heavy Rain?

 

 

Hvorfor kaller du dette for "dritt"?

Endret av rocketdude
Lenke til kommentar

Gleder meg til Heavy Rain-fansen skal sutre over grafikken. B)

 

Synes det virker ganske interessant, spesielt om de klarer å få trykt en del ordentlige gåter inni der, som Heavy Rain manglet totalt. Litt dumt at spillet ikke fortsetter på samme måte som Heavy Rain selv om du ikke klarer QTE, men hadde fort blitt få hovedpersoner igjen da. :p

 

Er ikke noen Heavy Rain fan om du referer til at jeg ikke likte grafikken.

Lenke til kommentar

Når var det egentlig dinosaurer fikk lysende øyne?

 

Gleder meg til dette spillet, jeg elsker filmene og dette spillet ser ut til å leke med de samme følelsene!

Digger at du klager på usannsynlige ting i spillet "Jurassic Park" som handler om at mennesket har skapt dionsaurkloner fra en gammel mygg.

Haha! Word man! Er så lei nabber som klager på småting for å virke glupe! Inyourface man! :D

 

 

 

Lenke til kommentar

Gleder meg til Heavy Rain-fansen skal sutre over grafikken. B)

 

Synes det virker ganske interessant, spesielt om de klarer å få trykt en del ordentlige gåter inni der, som Heavy Rain manglet totalt. Litt dumt at spillet ikke fortsetter på samme måte som Heavy Rain selv om du ikke klarer QTE, men hadde fort blitt få hovedpersoner igjen da. :p

 

Hvorfor i helvete sammenligner du dette drittet med fantastiske Heavy Rain?

 

 

Hvorfor kaller du dette for "dritt"?

 

Herregud det ser jo elendig ut, og iforhold til til Heavy Rain ER dette dritt, dog skjønner jeg ikke hvorfor han drar inn Heavy rain til sammenligning med dette spillet, er som å sammenligne Troll 2 med Ringenes Herre.

 

Sorry, men det er dømt til å bli et drittspill utifra alle videoer som har kommet, skulle det bli noe annet overrasker det meg stort.

Lenke til kommentar

Telltale har ikke akkurat det beste animasjonsteamet i staben, eller så forsøker de bare å begrense animeringen i beste Hanna-Barbera-stil for å spare både tid og penger.

Utenom det så virker ihvertfall lydbildet å være bra det da.

 

Men jeg må si at jeg definitivt ikke har sansen for de episodebaserte spillene til Telltale da hver episode føles allllt for kort og generelt ser ut til å lide av hastverk og/eller økonomiske restriksjoner. Igjen så er det viktig å påpeke at skuespillere og det generelle lydbildet i spillene deres pussig nok ikke virker å lide av det samme.

 

Men det er nå min mening da. Folk skal få lov til å glede seg til spillet og før jeg selv prøver det så skal jeg ikke dømme det HELT nord og ned og kanskje til og med bli positivt overrasket.

Kommer dette også til å bli episode-basert btw?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...