Gå til innhold

EA vil gi millioner belønning (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Premien er det jo alle som får - viktig å lese at 'EA vil gi millioner belønning' og ikke 'EA vil gi millioner *i* belønning': :)

 

Så det er bare å laste ned demo og logge på med EA-kontoen sin slik at det teller mot 1 million downloads.

 

 

Jeg er fortsatt uenig i overskriften.. belønningen gis ikke ut til et flertalls antall millioner, kun EN million nedlastede demo`er gir premie til som har lastet ned.

Det er ikke flere millioner, men EN million. :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg er fortsatt uenig i overskriften.. belønningen gis ikke ut til et flertalls antall millioner, kun EN million nedlastede demo`er gir premie til som har lastet ned.

Det er ikke flere millioner, men EN million. :whistle:

 

Da vil jeg gjerne vite hvordan du kan forutse at Dragon Age 2 ikke vil selge mer enn en million utgaver. :)

 

Fra artikkelen:

 

"Hvis demoen blir lasted ned én million ganger vil samtlige få to bøker som man kan bruke i det ferdige spillet. Det skriver Eurogamer."

 

(Uthevelse gjort av meg.)

 

Edit: Jeg tolker det ihvertfall slik som at alle som kjøper spillet vil få de to in-game bøkene hvis demoen lastes ned en million ganger eller mer.

Endret av Kharan
Lenke til kommentar

Dette er jeg med på!

 

Men altså, en bok. Hva mener de med det?

 

Grøgger: Bok som i powerup lignende greier. Ala det som er i Warcraft 3 (tomes).

 

Men hvis alle skulle få denne gratis gaven er den vel egentlig ikke til nytte, blir jo som å heller lansere spillet bare med disse powerupene som da blir en "standard" (ergo mer cash og diverse som disse bøkene gir).

 

Men alt i alt grei markedsføring iniativ. :)

Endret av smokeeye
Lenke til kommentar

Hva vil en bok hjelpe i spillet?

 

 

[...] Dette er poesiverkene The Far Cliffs of Kirkwall og Lothering's Lament. Førstnevnte gir deg ekstra penger, mens den andre boken serverer deg noen ekstra erfaringspoeng når den åpnes.

 

Ingenting å rope hurra for.

Så bare noen navn etter bok, og Cliff ditt og Cliff datt, og alt vi har hørt med Cliff har ikke vært positivt.

Og må si at DA2 ikke er en tittel jeg ser veldig frem til, og klikket into på EA gi million belønning, og tenkte at jeg kunne vinne en million, men neidaaa :p .

 

EA og BioWare, slutt!

Lenke til kommentar

Stor forskjell på å bruke cheat og å åpne noen bøker som gir deg ekstra penger og ekstra XP? Obv not.

 

I eneren startet jeg spillet med alt mulig rart. Blant annet armor jeg ikke engang kunne bruke pga for lav level eller noe sånt, føltes langt ifra riktig.

Endret av Toeblast
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...