Gå til innhold

Dette er PSP2 (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En må lure på om Sony har mistet helt kontakt med markedet og lever i en boble når en leser et intervju som står hos eurogamer.

 

Her er et utdrag:

"We view 3D as having the greatest potential, in the near term, in what I would call a dedicated entertainment environment," he said.

"And that's in the home, around the television, and where it's a shared experience. I think that's really important. We struggle a little bit to see how that 3D, shared experience translates to portable devices as they currently stand."

Helt utrolig eller hva? Her er en av dem som satser mest på 3D og så sier dem noe slikt? Skulle tro dem ikke har fått med seg at folk over hele linja hater å måtte ta på seg briller.

Og hva er bedre egnet for 3D en en maskin du spiller alene rimelig nærme øyne dine? Nei Sony har på godt Norsk driti seg ut....noen får ringe Sony og be dem følge med i Mars.

 

 

Lenke til kommentar

Nuvel. Nintendo DS selger 1x konsoll per kiddo (7-12) i verden. GG no re. Samme gjelder vel også for Wii, 1x konsoll per småbarnsfamilie i verden, GG no re.

 

Virker ikke som Sony går inn for å nå målgruppen småunger, selv om det er de som muligens utgjør den største andelen av solgte konsoller i verden. Vi har 3 stk DS i huset, en for hver småunge. Har ingen DS selv, ettersom jeg trygt kan låne en av småsøsknene mine sin i tilfelle det skulle komme noe som bare MÅ gjennomkjøres.

 

Jeg er ikke særlig begeistret for 3D på små skjermer, så kommer garantert ikke til å kjøpe 3DS. Blir nok som før, låne av en kiddo som har fått konsollen via lommeboka til far :)

 

PSP2 derimot? Den må jeg ha! NGP = Nintendo got pawned ... haha.

Tvilsomt, tror nok 3DS sine salgstall overgår PSP2, men med tanke på målgrupper og pris, tror jeg Sony gjør det mer enn bra nok. 3DS blir nok billigere også enn PSP2 etter hva jeg har sett av specs så langt og teknologi.

 

Her har gamespot laget en FAQ/info om PSP2/NGP:

http://www.gamespot.com/news/6287362.html?tag=latestheadlines%3Btitle%3B1

 

Noen av spillene som er tilgjengelig ved launch:

http://www.gamespot.com/news/6287058.html

 

Analyster antar en pris mellom $300 - $350, så forvent en pris rundt 2000kr for PSP2 hvis de har rett.

 

Spar 200kr hver måned f.o.m. idag, så har du PSP2 til jul ;)

Endret av Olorin
Lenke til kommentar

3DS: $250 ble 2500kr

PSP2: $300-350 blir sikkert mellom 3-4000kr.

Regner med en 299£ i England, muligens 349£. Alt under ville jo vært konge, men tviler.

Kan si det slik, når de solgte PSPGO til 2500, så skal det SYKT mye rare greier til at det kommer under det. Tro meg, minimum overhode er samme pris. Eller så har Sony skaffet veldig billig og bra deal på hardwarekomponenter, noe som er usannsynelig.

 

Du vet jo ikke om de spillene er klare til launch. Forhåpentligvis, men de er jo bare bekrefta for konsollen

Endret av lyon
Lenke til kommentar

Nuvel. Nintendo DS selger 1x konsoll per kiddo (7-12) i verden. GG no re. Samme gjelder vel også for Wii, 1x konsoll per småbarnsfamilie i verden, GG no re.

 

Virker ikke som Sony går inn for å nå målgruppen småunger, selv om det er de som muligens utgjør den største andelen av solgte konsoller i verden. Vi har 3 stk DS i huset, en for hver småunge. Har ingen DS selv, ettersom jeg trygt kan låne en av småsøsknene mine sin i tilfelle det skulle komme noe som bare MÅ gjennomkjøres.

 

Jeg er ikke særlig begeistret for 3D på små skjermer, så kommer garantert ikke til å kjøpe 3DS. Blir nok som før, låne av en kiddo som har fått konsollen via lommeboka til far :)

 

PSP2 derimot? Den må jeg ha! NGP = Nintendo got pawned ... haha.

Tvilsomt, tror nok 3DS sine salgstall overgår PSP2, men med tanke på målgrupper og pris, tror jeg Sony gjør det mer enn bra nok. 3DS blir nok billigere også enn PSP2 etter hva jeg har sett av specs så langt og teknologi.

 

Her har gamespot laget en FAQ/info om PSP2/NGP:

http://www.gamespot....nes%3Btitle%3B1

 

Noen av spillene som er tilgjengelig ved launch:

http://www.gamespot....ws/6287058.html

 

Analyster antar en pris mellom $300 - $350, så forvent en pris rundt 2000kr for PSP2 hvis de har rett.

 

Spar 200kr hver måned f.o.m. idag, så har du PSP2 til jul ;)

 

Skulle likt å se deg kalle meg eller andre som eier noe fra Nintendo for en "kiddo" eller "småunge" opp i tryne på meg/oss. Tror du hadde følt deg rimelig liten og dum.

 

For det er noe av det dummeste jeg leser når folk mener Nintendo er for barn, det er vertfall min mening....eller er jeg på jordet her folkens?

Lenke til kommentar

Men Nintendo er jo for barn, det kan det jo ikke være tvil om!! Den er for voksne også da, Nintedo har jo alltid vært flink til å lage spill og konsoller som appellerer til alle aldersgrupper av gamere. Man får ikke salgstallene til DS uten å nå et vidt spekter av kunder. PSP2 derimot, ser ut til å appellere mer til hardcore-markedet fremfor massemarkedet til DS.

Endret av Camrot
Lenke til kommentar

 

Skulle likt å se deg kalle meg eller andre som eier noe fra Nintendo for en "kiddo" eller "småunge" opp i tryne på meg/oss. Tror du hadde følt deg rimelig liten og dum.

 

For det er noe av det dummeste jeg leser når folk mener Nintendo er for barn, det er vertfall min mening....eller er jeg på jordet her folkens?

 

Før du nerdrager deg ihjel, jeg snakket om -majoriteten- av DS-salg.

Synes DS er en fin konsoll for alle aldersklasser, inkludert meg selv. Påpekte bare salgstallene og at Nintendo er i all hovedsak myntet på barn/ungdom.

 

Ellers håper jeg du har en fin dag!

 

P.S. hadde ikke vært noe problem og fortalt deg noe som helst "oppe i trynet ditt" btw.

Endret av Olorin
Lenke til kommentar

Skulle likt å se deg kalle meg eller andre som eier noe fra Nintendo for en "kiddo" eller "småunge" opp i tryne på meg/oss. Tror du hadde følt deg rimelig liten og dum.

 

For det er noe av det dummeste jeg leser når folk mener Nintendo er for barn, det er vertfall min mening....eller er jeg på jordet her folkens?

 

Før du nerdrager deg ihjel, jeg snakket om -majoriteten- av DS-salg.

Synes DS er en fin konsoll for alle aldersklasser, inkludert meg selv. Påpekte bare salgstallene og at Nintendo er i all hovedsak myntet på barn/ungdom.

 

Ellers håper jeg du har en fin dag!

 

P.S. hadde ikke vært noe problem og fortalt deg noe som helst "oppe i trynet ditt" btw.

 

Hehe, ja ble noe nerdrage der gitt. Beklager for det Olorin! :)

 

EDIT: Men er nesten 100kg med cola,grandiosa og japp som hadde møtt deg...tilogmed jeg blir redd når jeg ser meg i speilt om morgenen. :p

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...