Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker ikke penger særlig mye, har rundt 60-70 tusen :p

Har vært for det meste overalt og når jeg gjør sidequest så må jeg tømme en hule eller drepe en jeg gjor tidlig i spillet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare en liten advarsel: Ikke dra til Japhet's Folly etter at du har fullført oppdraget som utspiller seg der. Du vil ikke være i stand til å reise tilbake igjen.

Skrevet

ah ok. da har jeg bare ikke møtt den rette treneren enda. Er archery og Stealth det er snakk om. er i henholdsvis level 86 og 78 på de to.

Har en mistanke om at ei sånn tyverinne i windhelm kan være rette personen til stealth. ( hvis det ikke var pickpocketing hun trente)

Begge de som trener i master nivå er medlemmer av Thieves Guild

Skrevet

Jeg er snart lvl 40, leder hos Thieves, The Companions og Dark Brootherhood.

Har tatt ca 6-8 drager, en del dungeons, mange sidequests og stort sett sprunget litt rundt i Skyrim.

Men jeg har enda ikke gjort hovedquestet med å dra opp til fjellet i High Hrothgar til de Greybeards eller noe.

Kom liksom aldri så langt før jeg ble villedet bort fra main questet, er jeg rar? :ph34r:

Også lurer jeg på en ting, min assassin bruker healing en del, men den begynner å bli for dårlig nu. Hvor jeg får jeg kraftigere versjon av healing spell?

Skrevet

Jeg er snart lvl 40, leder hos Thieves, The Companions og Dark Brootherhood.

Har tatt ca 6-8 drager, en del dungeons, mange sidequests og stort sett sprunget litt rundt i Skyrim.

Men jeg har enda ikke gjort hovedquestet med å dra opp til fjellet i High Hrothgar til de Greybeards eller noe.

Kom liksom aldri så langt før jeg ble villedet bort fra main questet, er jeg rar? :ph34r:

Også lurer jeg på en ting, min assassin bruker healing en del, men den begynner å bli for dårlig nu. Hvor jeg får jeg kraftigere versjon av healing spell?

Restoration.

Skrevet

Bare en liten advarsel: Ikke dra til Japhet's Folly etter at du har fullført oppdraget som utspiller seg der. Du vil ikke være i stand til å reise tilbake igjen.

Med mindre du spiller på PC og bruker coc Whiterun eller noe liknende.

Skrevet

Nettopp begynt med skyrim og storkoser meg :) Men jeg lurer på en ting, hvis man enchanter, hva har det å si hva slags soulgem man bruker? Er det forskjell å bruke en 10 value soulgem og en 70 value? Er det noen enchantments som må ha minst x type soulgem?

Skrevet (endret)

Om det er en enchant som har f. eks X fire damage så skalerer den med enchanting-skill samt hvilken soulgem du bruker. Lurer på om denne også får flere charges med sterkere soulgem, men det er jeg litt usikker på. Det er ganske enkelt å sjekke selv though. Om du har en enchant som kun har en effekt men ikke noe points, kun tid (X within Y sec) så skalerer charges. Husk at du ikke kan erstatte enchants (ved mindre du bruker mods).

Endret av Occi
  • Liker 1
Skrevet

Størrelsen påvirker chargen og hvor lenge den varer ja. =)

Husk at du må ha soul gems som er fyllt med sjeler. I starten finner du nokk noen Lesser og Petty gems som er fyllte. Et spel som heter Soul trap kan du bruke til å fange sjeler til folk rett før de dør.

Noen våpen er også enchanted med soul trap spellet.

• Liker 1
Skrevet

ah ok. da har jeg bare ikke møtt den rette treneren enda. Er archery og Stealth det er snakk om. er i henholdsvis level 86 og 78 på de to.

Har en mistanke om at ei sånn tyverinne i windhelm kan være rette personen til stealth. ( hvis det ikke var pickpocketing hun trente)

Ikke bland level og skill nå da... Trenere kan kun trene deg i skills, muligens opp til 100, men det er ikke det samme som level, selv om hvor høy skill du kan trene avhenger av hvor høy level du er til enhver tid... :)

Skrevet

Ikke bland level og skill nå da... Trenere kan kun trene deg i skills, muligens opp til 100, men det er ikke det samme som level, selv om hvor høy skill du kan trene avhenger av hvor høy level du er til enhver tid... :)

:-)

Btw. den übersvære mudcrabben virker litt kul. sko hatt noe sånt i octopus form også. LOTRs følelse. :p

Skrevet

Ikke for små barn. :D

28979-2-1298231122.jpg

Jeg husker og prostitusjon-modden til Fallout 3/Vegas. Det var jævlig lettjente penger :p

Jeg forventer mange syke mods til Skyrim etter hvert. Forhåpentligvis må jeg lage en "NSFW"-kategori i mod-tråden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...