Gå til innhold

SPIKE - Video Game Awards 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant aldri særlig mye moro i Prototype. Det var for simpelt og repeterende, og til tider direkte kjedelig. Skeptisk til om jeg gidder å følge med på oppfølgeren.

 

Edit: Men ja, Shampoo, veldig mange store annonseringer her! Det liker jeg. Skulle bare ønske Gears 3 ikke hadde blitt trukket..

Endret av Laland
Lenke til kommentar

De sa veldig lite, de bare viste en liten teaser. Men med tanke på hvor mye grining det har vært om Oblivion på nettet de siste årene, og hvor lite aktuelle Morrowind-aktige spill er disse dager, tror jeg det vil bli ganske annerledes enn begge to.

 

Lite aktuellt? Seriøst? Elder Scrolls har mer eller mindre fulgt samme oppskrift i fire spill allerede (og delvis i RedGuard), så hvorfor skulle neste bli helt annerledes? Det jeg håper er at de har lært av feilene i både Oblivion og Morrowind, så vi får de beste bitene fra begge to. Dvs 90% Morrowind og 10% Arena, Daggerfall og Oblivion. :p

Lenke til kommentar

Mass Effect 3 høsten 2011, Reapere på jorden. Reapere. På. Jorden.

 

Problemeet med sci-fi som Mass Effect er at menneskene har kolonisert en hel drøss planeter rundt om i verdensrommet, så om jorden går under bryr jeg meg fint lite. Det blir som om det blir krig her i Norge og Oslo eller Trondheim blir brent ned til grunnen. Hva angår det meg? Selv om jeg hadde bodd der ville jeg bare flyttet.

Lenke til kommentar

Lite aktuellt? Seriøst? Elder Scrolls har mer eller mindre fulgt samme oppskrift i fire spill allerede (og delvis i RedGuard), så hvorfor skulle neste bli helt annerledes? Det jeg håper er at de har lært av feilene i både Oblivion og Morrowind, så vi får de beste bitene fra begge to. Dvs 90% Morrowind og 10% Arena, Daggerfall og Oblivion. :p

 

Det jeg mener er hovedsaklig at det mer avanserte og nådeløse systemet Morrowind har er upopulært i dag. Jeg elsket Dragon Age, men det var sterkt simplifisert i forhold til sin spirituelle forgjenger Baldur's Gate. Det jeg mener er altså ikke at det vil bli enormt annerledes gameplaymessig, sånn sett tror jeg det vil bli ganske likt de tidligere spillene i serien. Det jeg mener er at det antakeligvis kommer til å bli endringer i selve spillsystemet, mtp. levelscaling, AI, interaksjon, osv.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

@PityTheFool: Jorden er fortsatt sentrum for menneskeheten. England koloniserte en gang India, Australia og store deler av Afrika og Amerika. Hvis England hadde gått under hadde ikke koloniene fortsatt like sterke. Holdninger, visheten om at det sterkeste man har kan gå i stykker - det er hovedsaklig det det handler om. Det er forresten ikke så lett å flytte hvis levende, gigantiske robotromskiper som har utryddet alt liv i galaksen opptil flere ganger banker på døren din.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Mass Effect 3 høsten 2011, Reapere på jorden. Reapere. På. Jorden.

 

Problemeet med sci-fi som Mass Effect er at menneskene har kolonisert en hel drøss planeter rundt om i verdensrommet, så om jorden går under bryr jeg meg fint lite. Det blir som om det blir krig her i Norge og Oslo eller Trondheim blir brent ned til grunnen. Hva angår det meg? Selv om jeg hadde bodd der ville jeg bare flyttet.

Ikke alt går på skinner mht. koloniseringen. Jorda betyr fortsatt mye. Dessuten... skulle du liksom være trygg andre steder med en slik fiende ute etter deg?

 

"Ah yes, Reapers. Vi bare flytter, dere!"

Lenke til kommentar

På samme måte som at Oblivion (TES 4) var en direkte oppfølger til Morrwind (TES 3). Bethesda er 100% fullstendig klar over hvor mye pepper har fått, jeg kan ikke se for meg noe annet i verden enn at Oblivions svakheter blir rettet på.

 

Forresten, har IGN sett noe annet enn oss? For det ble det sagt veldig lite i dag.

 

The teaser trailer shown referenced the ending to the fourth installment, Oblivion, likely confirming the rumors that surfaced last month

 

Dette står altså på IGN, og hinter ikke til annet enn at det vil være en oppfølger som baserer seg på historien i Oblivion.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...