Gå til innhold

Kvalitetsfarget romspill


Anbefalte innlegg

Ble plutselig fylt med en inderlig lyst til å spille et godt gammeldags romspill! Gjerne av den typen der man kjører rundt, blæster pirater og driver med suspekt handel. Husker jeg hadde et av dette slaget som jeg koste meg med for flere år siden, men navnet er for lengst glemt.

 

Uansett. Noen der ute som har et slikt spill å anbefale for meg? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg kan ikke fatte at noen ikke har nevnt Freespace 1-2, Independence War 2 "Egde of Chaos"

 

Særlig Freespace 2 som er etter min mening en av de beste spacecombat spill i både single player og multiplayer.

 

bare synd at Interplay har fortsatt rettigheter og de nekter plent å gi bort den.. skjønner egentlig ikke hvorfor.. med tanke det er en diger community som har kjempet for å få rettigheter til å lage Freespace 3 :)

 

Men jeg regner med at det er noen som er kanskje bedre informert vedrørende dette.

 

Independence war 2 var artig og utfordrende.. med tanke på rom fysikken. og det var altid digg å sitte ved gaten og plutselig så ser du en diiger space truck som kræsjer i en anna skip og da var det bare å loote :p uten å fyrt et skudd på de. Noe som var så nice og artig med tanke at skip som kommer ut av gaten er helt random. men på anna siden kan du fort bli romstøv om du er ikke forsiktig :p

 

-V-

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...