Gå til innhold

Julekalender 2010 – luke 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke så mange av premiene i kalenderen hvert år som jeg virkelig har lyst på, men dette er en av de.

Sjansen for å vinne er vel nær null, men tenker likevel alltid på hva jeg skal gjøre hvis jeg faktisk vinner.

Har lyst til å putte den under juletreet og skrive "Fra Gamer.no" på kortet. Da hadde det nok blitt mange rare blikk under gaveåpningen. :p

Lenke til kommentar

Det har allerede kommet inn for mange konkurransebidrag fra IP-adressen din, så vi kan ikke ta i mot nye bidrag nå med en gang.

 

DETTE ER DÅRLIG OPPLEGG!! Vi er 4 personer i denne husstanden, men får altså ikke lov å delta allesammen pga vi har samme ip adresse.. Jeg er ingen snyter som prøver å øke sjansene med ufine metoder, men når jeg viser julekalenderen til 1 stk kjerring og 2 unger vil SELFØLGELIG dem også være med å konkurere om en slik flott pc! Men det går altså ikke pga vi har samme ip adresse?? Det er ufint gjort og om det er slik det skal være burde dere heller sagt 1 GANG PER HUSSTAND eller noe slikt!! Når det ikke står noe annet opplyst burde alle virkelig få hver sin sjans til å vinne!!

Lenke til kommentar

Synes det er rart at jeg ikke har fått noen epost angående at jeg vant og får sendt denne lekkerbisken til meg <_<

Jaja får håpe Gamer.no får ordnet opp i systemet og får sendt notiseposten og premien min :whistle:

 

I want it I want it I really really want it really really bad I wants it!

 

I fjor tok det en stund før vinnerne ble publisert. Blir sikkert slik i år også - men om vinnerne får vite det dagen etter vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

"Lykke til! Vi trekker kalendervinnere en gang i uka. Første annonsering er mandag 6. desemer."

 

Skjønnte det var for godt til å være sant:( De lager en tulledato som aldri kommer til å stå på kalenderen slik at de kan holde de gode premiene for seg selv:( Men hey for en nette sum av èn stykk MSI GT 660 så holder jeg kjeft om denne skandalen, i tillegg til finansskandalen Mikael Harstad Groven har pådratt seg=)

Lenke til kommentar

"Lykke til! Vi trekker kalendervinnere en gang i uka. Første annonsering er mandag 6. desemer."

 

Skjønnte det var for godt til å være sant:( De lager en tulledato som aldri kommer til å stå på kalenderen slik at de kan holde de gode premiene for seg selv:( Men hey for en nette sum av èn stykk MSI GT 660 så holder jeg kjeft om denne skandalen, i tillegg til finansskandalen Mikael Harstad Groven har pådratt seg=)

Skal dette være en slags spøk? I så fall tar jeg den ikke helt, og den kan jo villede andre til å tro at noe merkelig har skjedd meg. For øvrig er vel mandag 6. desember en reell dato.

Lenke til kommentar

"Lykke til! Vi trekker kalendervinnere en gang i uka. Første annonsering er mandag 6. desemer."

 

Skjønnte det var for godt til å være sant:( De lager en tulledato som aldri kommer til å stå på kalenderen slik at de kan holde de gode premiene for seg selv:( Men hey for en nette sum av èn stykk MSI GT 660 så holder jeg kjeft om denne skandalen, i tillegg til finansskandalen Mikael Harstad Groven har pådratt seg=)

Du har skjønt det.

Lenke til kommentar

"Lykke til! Vi trekker kalendervinnere en gang i uka. Første annonsering er mandag 6. desemer."

 

Skjønnte det var for godt til å være sant:( De lager en tulledato som aldri kommer til å stå på kalenderen slik at de kan holde de gode premiene for seg selv:( Men hey for en nette sum av èn stykk MSI GT 660 så holder jeg kjeft om denne skandalen, i tillegg til finansskandalen Mikael Harstad Groven har pådratt seg=)

Skal dette være en slags spøk? I så fall tar jeg den ikke helt, og den kan jo villede andre til å tro at noe merkelig har skjedd meg. For øvrig er vel mandag 6. desember en reell dato.

 

Sist jeg sjekket var det nå bursdagen min, så jeg håper da virkelig at det er en reell dato xP

Lenke til kommentar

"Lykke til! Vi trekker kalendervinnere en gang i uka. Første annonsering er mandag 6. desemer."

 

Skjønnte det var for godt til å være sant:( De lager en tulledato som aldri kommer til å stå på kalenderen slik at de kan holde de gode premiene for seg selv:( Men hey for en nette sum av èn stykk MSI GT 660 så holder jeg kjeft om denne skandalen, i tillegg til finansskandalen Mikael Harstad Groven har pådratt seg=)

Skal dette være en slags spøk? I så fall tar jeg den ikke helt, og den kan jo villede andre til å tro at noe merkelig har skjedd meg. For øvrig er vel mandag 6. desember en reell dato.

 

Sist jeg sjekket var det nå bursdagen min, så jeg håper da virkelig at det er en reell dato xP

Ser dere ikke at han quotet: mandag 6. desemer. -> DESEMER <-

Mulig Gamer.no hadde en skrivefeil når han skrev innlegget sitt, men den er ihvertfall borte nå :rolleyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...