Gå til innhold

NiS - Norges største SWG-Guild vil ha nye medlemmer


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Spiller du SWG? Og vil spille sammen med mange andre Nordmenn?

Stikk innom www.swg-norway.com og sign deg opp på forumet - og skriver en post i "apply for membership" -boardet!

 

SWG blir mye kulere når man har andre å spille med... og siden vi bare har nordmenn så blir kommunikasjonen endel effektivisert siden vi tross alt er bedre på norsk enn på engelsk.... ;)

 

Join i dag! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Spiller du SWG? Og vil spille sammen med mange andre Nordmenn?

Stikk innom www.swg-norway.com og sign deg opp på forumet - og skriver en post i "apply for membership" -boardet!

 

SWG blir mye kulere når man har andre å spille med... og siden vi bare har nordmenn så blir kommunikasjonen endel effektivisert siden vi tross alt er bedre på norsk enn på engelsk.... ;)

 

Join i dag! :D

 

Vi har nå fått opp en PA-Hall utenfor Moenia / Naboo.

Legger opp cords så fort jeg finner de. :)

Lenke til kommentar
Hvilken server er dette på? Eclipse går jeg ut i fra?

Fra NiS- siden:

 

Site Update: Eclipse Resource List

"The Oracle" is our new database for resources found on Eclipse, where we in NiS play SWG. This is the first in hopefully a series of applications from The Oracle. So far not all the resources are in the list, but we are working on it . Use the "Resources" link on the left menu to have a loo...

[/size]
Lenke til kommentar

Det er ærlig talt ikke verdt å kjøpe spillet enda. Noen vil utvilsomt like det slik det er i dag, men personlig ville jeg ha ventet noen måneder for å latt det gro. Det er altfor lite dybde i spillet per i dag. Merk: Dette er min personlige mening, ikke Gamer.nos.

 

GameSpot sa det best - mye bredde, men lite dybde.

Lenke til kommentar
Det er ærlig talt ikke verdt å kjøpe spillet enda. Noen vil utvilsomt like det slik det er i dag, men personlig ville jeg ha ventet noen måneder for å latt det gro. Det er altfor lite dybde i spillet per i dag. Merk: Dette er min personlige mening, ikke Gamer.nos.

 

GameSpot sa det best - mye bredde, men lite dybde.

 

Nuvel. Er endel som er uenige med deg i det. ;)

Jeg spillte AO i nesten et år, og måten SWG er bygd opp - med at du kan ta flere forskjellige yrker - og at du lærer skills ved å GJØRE den skill'en, synes jeg er helt genial.

Dybde? Stikk innom www.swgcenter.com og se på alle dungeons/spesielle steder det går ann å besøke. Sikkert 20+ på hver eneste planet.

Men hoveddybda ligger jo i skill-systemet, den spiller-drevne økonomien, osv osv.

 

Men ja, det er din personlige mening.

 

Min mening er at SWG er det beste MMORPG noensinne! 8)

Lenke til kommentar
Nuvel. Er endel som er uenige med deg i det. ;)

Jeg spillte AO i nesten et år, og måten SWG er bygd opp - med at du kan ta flere forskjellige yrker - og at du lærer skills ved å GJØRE den skill'en, synes jeg er helt genial.

Dybde? Stikk innom www.swgcenter.com og se på alle dungeons/spesielle steder det går ann å besøke. Sikkert 20+ på hver eneste planet.

Men hoveddybda ligger jo i skill-systemet, den spiller-drevne økonomien, osv osv.

 

Star Wars Galaxies er absolutt bedre enn Anarchy Online. Og jeg elsker også måten skill-systemet er bygd opp på. Endelig et spill uten levels! Jeg frydet med hemningsløst de første dagene over dette alene.

 

Du forstår ikke hva jeg mener med dybde. Dybde er ikke tusener av gjenstander, NPC-er og bygninger kastet utover en planet. Det er helt naturlig at Star Wars Galaxies ikke er spesielt dypt enda. Det er jo helt nytt. Ta EverQuest for eksempel. Den første tiden var det unektelig tynt, men i dag er spillet det mest innholdsrike MMORPG-et på markedet.

 

Jeg har stor tro på Star Wars Galaxies, men det er langt fra perfekt. Jeg er primært bitter over måten artisan-yrket er bygd opp på. Det er jo en herlig idé, men det blir bare irriterende når nybegynnere (og det er vi alle engang) spammer bazaaren med unyttige items. Bazaaren er et onde. Spillere burde få kunne leie butikkareale i byene, etter min mening.

 

Jeg tror spillet vil få et skikkelig boost med player cities, mounts og vehicles. Det tror jeg kan bli skikkelig interessant. Det blir mer fokus på det sosiale, og du får noe nytt å jobbe mot - fartøyer og dyr du kan ri på. Jeg venter i spenning på hva som skjer videre.

Lenke til kommentar
Det er ærlig talt ikke verdt å kjøpe spillet enda. Noen vil utvilsomt like det slik det er i dag, men personlig ville jeg ha ventet noen måneder for å latt det gro. Det er altfor lite dybde i spillet per i dag. Merk: Dette er min personlige mening, ikke Gamer.nos.

 

GameSpot sa det best - mye bredde, men lite dybde.

 

Om man bør kjøpe det nå eller vente avhenger også mye av hvor stor Star Wars fan man er.

 

Jeg kan stå i en kantina å danse i timesvis, for så å gå å skyte imperielle bygninger i timesvis, det er all den dybde jeg trenger :p

 

digger det spillet over alt annet at the moment...

Lenke til kommentar
Nuvel. Er endel som er uenige med deg i det. ;)

Jeg spillte AO i nesten et år, og måten SWG er bygd opp - med at du kan ta flere forskjellige yrker - og at du lærer skills ved å GJØRE den skill'en, synes jeg er helt genial.

Dybde? Stikk innom www.swgcenter.com og se på alle dungeons/spesielle steder det går ann å besøke. Sikkert 20+ på hver eneste planet.

Men hoveddybda ligger jo i skill-systemet, den spiller-drevne økonomien, osv osv.

 

Star Wars Galaxies er absolutt bedre enn Anarchy Online. Og jeg elsker også måten skill-systemet er bygd opp på. Endelig et spill uten levels! Jeg frydet med hemningsløst de første dagene over dette alene.

 

Du forstår ikke hva jeg mener med dybde. Dybde er ikke tusener av gjenstander, NPC-er og bygninger kastet utover en planet. Det er helt naturlig at Star Wars Galaxies ikke er spesielt dypt enda. Det er jo helt nytt. Ta EverQuest for eksempel. Den første tiden var det unektelig tynt, men i dag er spillet det mest innholdsrike MMORPG-et på markedet.

 

Jeg har stor tro på Star Wars Galaxies, men det er langt fra perfekt. Jeg er primært bitter over måten artisan-yrket er bygd opp på. Det er jo en herlig idé, men det blir bare irriterende når nybegynnere (og det er vi alle engang) spammer bazaaren med unyttige items. Bazaaren er et onde. Spillere burde få kunne leie butikkareale i byene, etter min mening.

 

Jeg tror spillet vil få et skikkelig boost med player cities, mounts og vehicles. Det tror jeg kan bli skikkelig interessant. Det blir mer fokus på det sosiale, og du får noe nytt å jobbe mot - fartøyer og dyr du kan ri på. Jeg venter i spenning på hva som skjer videre.

 

Hei igjen

 

Nei, man kan selvfølgelig ikke sammenligne splitter nye SWG med EQ eller andre gamle MMORPGs. Spillet har rett og slett ikke fått tid til å "vokse". Dette vil ta tid.

 

Ok, en kommentar til Bazaaren: Den er der for noobs. Hvorfor? Jo, maksprisen er 3000 creds - dvs at det er langtfra alt man kan selge der.

Når man når høyt opp i Merchant-treet så kan man få butikken sin lista i Vendors-mappa på World-map'et. Butikker i byene laga av spillerne er nok vanskelig å implementere, og derfor funker jo spiller-husa bra som butikker inntil videre.

 

Med kjøretøy, pet-mouns og player-cities så får jo SWG mange flere dimensjoner. Gleder meg til å ri en Bantha! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...