Gå til innhold

Gamercraft. Ny, helnorsk Warcraft III klan med gamer.no folk

Anbefalte innlegg

Skrevet
OK, alle som vil spille i dag, møter opp kl. 21.30, ok? Bare for å spille en runde eller to, da ikke alle kan møte opp uansett, ok? :roll:

Ok, jeg kommer kl 21.30

Videoannonse
Annonse
Skrevet
nå er vi 5 stk her, mangler 5 :)

Ja, alle kunne jo ikke komme i dag uansett. Jeg kunne ikke. :oops:

Uansett, vi burde klare å samle 10 stk i løpet av en eller annen dag i helga? :roll::shrug:

Skrevet

Det kan faktisk være at jeg kommer meg på nettet i løpet av morgendagen, da helst den senere delen av imorga... Ellers ser søndag ut som et veldig godt utgangspunkt for klandannelse...:)

SPREAD THE WORD! :yes:

Skrevet

I dag synes at folk må komme klokken 15.00 da er det standard three vs three Tournament.

Jeg har personlig spillt Tourn og det er morsomt.

Skrevet

Ok, 20.30 i morgen, må bare sette opp en regel:

alle kamper dere spiller under clan nicket skal lagres så vi kan legge det ut på hjemmesiden :)

begynner å bli ganske stor den her posten nå :woot:

Skrevet
Ok, 20.30 i morgen, må bare sette opp en regel:

alle kamper dere spiller under clan nicket skal lagres så vi kan legge det ut på hjemmesiden :)

begynner å bli ganske stor den her posten nå :woot:

Clan nicket? Vil det si brukernavnet mitt, som blir registrert som medlem i clanen? :roll:

Uansett, dette gjelder vel ikke kamper der jeg spiller alene? (Og blir knust?) :lol: Ihvertfall ikke custom games?

Skrevet

hehe, nei, vanlig warcraft III, der replayet er så underholdende at andre vil like å se på den :)

men jeg tenkte, om f.eks. klannavnet blir GamerCraft, så lager alle en ny Acc med f.eks. gc-NoLimit

i kveld kl 2000

Skrevet

hmm, mener du på at vi lager nye acc'er til klanen? jaja, får vel gå, det...:)

åssen skal vi stave det? :p

Gamercraft [Gc]

gamerCraft [gC]<-jeg går for den

GamerCraft [GC]

håvv?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...