Gå til innhold

Gamercraft. Ny, helnorsk Warcraft III klan med gamer.no folk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oy, kommer hjem fra jobb så har tråden eksplodert, må jo være minst minst 10 stk med nå!  :D  

 

Oki, i mårn er det fredag, alle som vil joine møtes på Northrend på battle.net i kanal, gamer.no (midlertidig) klokken 10, max 11, der vi diskuterer klan navn og diverse  :)  

 

Håper dette er mulig for de fleste  :D  

 

jippi

Da måtte jo jeg være borte, men jeg regner uansett med at jeg ikke blir så altfor aktiv framover siden jeg skal i forcen mandag 28 juli.

Lenke til kommentar
Bare for å markere èn ting.. Jeg har spilt veldig mye på LAN-treff i området mitt også da... Gidder jo ikke bare spille singel-player! Og er også ganske god der ja!

(Kunne gjerne tenkt meg å spilt mot deg CC, jekka deg ned et par hakk! :lol: )

 

Jeg har ikke spilt war3 på 3 måneder og har ikke kjøpt TFT, men hvis jeg kjøper det så skal jeg si ifra til deg 8)

Lenke til kommentar

Jeg kunne også tenkt meg å joine, om jeg får? :roll:

 

Skal kjøpe meg TFT i dag, men begynner ikke å spille før tidligst søndag... Må formatere maskina først, bare rot der nå.

 

Spiller mest custom games, f.eks. TD og Arena, men synes "vanlige" games også er ok. :yes:

 

Kaller meg Balzrandhir på b-net, veit ikke om jeg må lage meg ny konto når jeg skal logge innpå b-net med frozen throne? Uansett, poster her igjen når jeg har fått maskina i gang, og TFFT installert. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...