Gå til innhold

Gamercraft. Ny, helnorsk Warcraft III klan med gamer.no folk

Anbefalte innlegg

Skrevet
Endelig er 1.13 her! Nå må alle spille! Har en følelse av at b.net er litt overbelastet ,men... Tar siiiinsykt lang tid å laste ned for meg.

hva er det som er så supert med v.1.13? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, tar sinnsykt lang tid for meg, har lastet ned siden jeg la inn mitt første innlegg om det og er nå på 50%. Skal sies at jeg bare har ISDN, men tror det har noe med at b.net er litt overbelastet også.

Skrevet (endret)

Nei! :scared: Må man ha klart orc campaign 1 får å spille 2 og 3?

Savegamesene mine forsvant med formateringa :angry:

Endret av hwknut
Skrevet

Laster ned nå. Går jo mildt sagt jævli treigt. Synd man må laste ned via battle.net og ikke kan laste ned som en egen fil fra en eller annen side. Og er noe dritt at ALLE mine replays går åt skauen.

Skrevet
Laster ned nå. Går jo mildt sagt jævli treigt. Synd man må laste ned via battle.net og ikke kan laste ned som en egen fil fra en eller annen side. Og er noe dritt at ALLE mine replays går åt skauen.

Mister man alle replaya :scared:

Dette er ikke godt :cry:

Skrevet (endret)

Noen som vet om jeg kan laste ned 1.13 via b.net uten å innstalere den med en gang? Oppdaget et par replays jeg MÅ se. Og vil liksom ikke avbryte når den er på 55%

Edit: Er på 67% nå. Need help :scared:

Edit igjen: avbrøt og oppdaget at det bare var noen verdiløse customgames. :mad: Well well......that's life......fra starten.

Og edit igjen: Slapp å begynne forfra. Går MYE fortere å laste ned fra west btw.

Endret av Josten
Skrevet

Jeg er mildt sagt skuffa over 1.13.

Kan hende det gir seg etter hvert, men jeg vurderer å trappe ned WC3 nå. Ikke slutte, men i hvert fall ikke legge så mye i det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...