Gå til innhold

Gamercraft. Ny, helnorsk Warcraft III klan med gamer.no folk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er alene nå og kjeder raua av meg.

aleine kan du ikke ha vært.. kan hende du var på når vi spilte en kamp mot hverandre da :p

Skrevet
Jeg er alene nå og kjeder raua av meg.

Hva er nicket ditt?

nicket mitt er MaXiMoS og jeg kom sikker på når dere spilte. gadd ikke vente så jeg joina et game. er online nå

Skrevet (endret)
Jeg blei ikke med... Sorry,  :ermm: jeg hadde glømt hvordan jeg joina en game.. :D

:p Du trykker på custom game også skriver du inn gamename!

Endret av hwknut
Skrevet
jeje, men da møtes vi på søndag igjen da vel??

kl ??.??

når passer det for dere?

Dro ikke til bestemor, så jeg kan på Lørdag til klokken 7 og på søndag!

Skrevet (endret)

bra! Nå begynner vi jo å bli virkelig mange. Tror ikke jeg kan på kvelden i morra. Skal bort da tror jeg.

Hadde vært stilig å få opp en nettside også. Noen som er gode med det, og som har tid? Har selv aldri satt mine bein i html eller php osv.

Endret av Josten
Skrevet
bra! Nå begynner vi jo å bli virkelig mange. Tror ikke jeg kan på kvelden i morra. Skal bort da tror jeg.

Hadde vært stilig å få opp en nettside også. Noen som er gode med det, og som har tid? Har selv aldri satt mine bein i html eller php osv.

Er dere på nå?

klokken 11.41

Skrevet
jeg er med. Er level 24 AKA: reaper

det er bra :yes:

lag deg en acount med gc- foran, og møtt opp på gamercraft @ bnet i morgen kl 16.00

Skrevet

Jeg er interessert i aa joine en klan i warcraft 3, men har ikke frozen throne ennu. kan tenke meg å gå på b.net over jul. Vil helst ha en E-mail, men tør ikke legge den ut her, da kna man jo bli overlesset med søppel, men gi meg et svar her og jeg følger gjerne anvisninger.

M.V.H Øyvind Sørensen

Skrevet (endret)

Ok, nå trenger vi virkelig folk på b.net! Med litt godvilje fra folk som ser dette nå så kan vi starte klanen ikveld!

Kom til kanalen GAMERCRAFT!

Vi er åtte stykk på nå.

Endret av JayHeM
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...