Gå til innhold

Forhåndsbestillinger


Anbefalte innlegg

Syntes att tråden konsollkafeen inneholder litt for mye skryting over hva man tenker å skaffe seg fremover og etter å ha tenkt litt så kan man jo lage en egen tråd hvor man kan skryte uhemmet over hvilke planer man har for kjøp utover høst/vinteren eller enda lengre fram i tid enten det gjelder spill eller hardware som baserer seg på konsollverdenen.

 

Trådstarter skal selv ha seg, Gran Tourisimo 5 (signature etd), Need For Speed Hot Pursuit, Enslaved Odyssey to the West, Castlevania og sikkert en hel del andre tittler også men avventer dem litt siden jeg venter på anmeldelser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes att tråden konsollkafeen inneholder litt for mye skryting over hva man tenker å skaffe seg fremover og etter å ha tenkt litt så kan man jo lage en egen tråd hvor man kan skryte uhemmet over hvilke planer man har for kjøp utover høst/vinteren eller enda lengre fram i tid enten det gjelder spill eller hardware som baserer seg på konsollverdenen.

 

Trådstarter skal selv ha seg, Gran Tourisimo 5 (signature etd), Need For Speed Hot Pursuit, Enslaved Odyssey to the West, Castlevania og sikkert en hel del andre tittler også men avventer dem litt siden jeg venter på anmeldelser.

 

Det er en hel del. I tillegg kommer det jo ut XBLA-spill og DLC til spill. Blir nok helt sikkert å plukke opp Sonic 4 og RDR: Undead Nightmare. Ennå er jeg jo ikke engang ferdig med kampanje-delen på Halo Reach og Spiderman: Shattered Dimensions. Får det m.a.o veldig travelt med å runde disse spilla i høst. Har i tillegg en del gamle spill liggende som jeg også må få tid til å få spilt.

 

Har alt forhåndsbestilt Medal of Honor, Rock Band 3, Assassins Creed: Brotherhood, Crysis 2 og Need for Speed: Hot Pursuit. Skal i tillegg ha Fable 3 og Call of Duty: Black Ops.

Lenke til kommentar

Dette er det jeg har forhåndbestilt, uten å angre i det hele tatt :)

 

Call Of Duty Black Ops 349,- (PS3)

Medal Of Honor Tier 1 Edition 429,- (PS3)

Enslaved Collector's Edition 549,- (PS3)

Castlevania Lords Of Shadows 449,- (PS3)

Gran Turismo 5 449,- (PS3)

Sly Collection 286,- (PS3)

Split Second 248,- (PS3)

Kingdom Hearts Birth By Sleep Special Edition 180,- (PSP)

Final Fantasy Dissidia 169,- (PSP)

Little Big Planet 179,- (PSP)

Assassins Creed Brotherhood 338,- (PS3)

Need For Speed Hot Pursuit 338,- (PS3)

FIFA 11 381,- (PS3)

 

Er endel der, men mangler et par til som jeg vurderer og forhåndbestille ;)

Lenke til kommentar

Xbox369? :D

 

Har forhåndsbestilt:

Fallout: New Vegas(360) - 349,00

Rock Band 3 + Keyboard-bundle(360) - 1299,00

AC: Brotherhood - Byttekampanje på Gamestop

Medal Of Honour Tier 1 Edition - Byttekampanje på Gamestop

 

Kommer til å kjøpe meg iløpet av resten av året:

Enslaved(360)

Castlevania: LoS(360)

Dead Rising 2: Case West(XBLA)

Dead Space: Ignition(XBLA)

Lenke til kommentar

Medal of Honor (Tier 1 Edition) og Star Wars: The Force Unleashed 2 er de eneste spillene jeg har forhåndsbestilt. Black Ops tviler jeg på at jeg kommer til å kjøpe, Fable 3 kommer jeg ikke til å kjøpe før jeg har fullført Fable 2 og Assassins Creed: Brotherhood er fremdeles så langt frem i tid at jeg ikke gidder bruke penger på det nå.

Lenke til kommentar

Har forhåndsbestilt:

 

Call of Duty: Black Ops (Hardened Edition)

Fallout: New Vegas

Fable III (Limited Edition)

Need for Speed: Hot Pursuit (Limited Edition)

Medal of Honor (Tier 1 Edition)

 

Andre som ennå vurderes/blir kjøpt i løpet av året:

 

Assassin's Creed: Brotherhood

EA Sport's MMA

 

+ diverse XBLA

 

Kinect kjøper jeg med innbyttedealen til Game (bytt inn 3 spill = halv pris) ;)

Endret av Fekene
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Donkey Kong Country Returns koster kun 349,- på elkjop.no, så da blir det bestilt. Tror det kun gjelder idag. http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/nintendo-wii-spill/WIIDONKEYKCR/donkey-kong-country-returns-wii;pgid=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Takk for linken og jeg kjøpte den der igår også men ser att i dad så er prisen 449

Endret av whackedorange
Lenke til kommentar

Akkurat nå venter jeg bare på Assassin's Creed Brotherhood. Tilbudet til Gamestop gjorde det meget lett for meg å forhåndsbestille spillet.

 

Når det gjelder DLC kommer jeg til å kjøpe Fable III Understone Quest Pack og Ilomilo med en gang de dukker opp på Xbox Live.

 

Dead Space 2 står høyt på listen av spillene som kommer tidlig neste år, men jeg har ikke forhåndsbestilt det ennå.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har forhåndsbestilt: Killzone 3 Helghast Edition, Dragon Age 2 Signature Edition, The Witcher 2 Collectors Edition, Crysis 2 Nano Edition, Gray Matter, Edna & Harvey: The Breakout, og Test Drive Unlimited 2.

 

Har lyst på (og kommer til å forhåndsbestille), L.A Noire, Portal 2, Kirby's Epic Yarn, LEGO Star Wars III: The Clone Wars, Deus Ex: Human Revolution, Bulletstorm, Barrow Hill 2: Bracken Tor og Black Mirror 3.

 

Spill som kommer etter sommeren venter jeg med å forhåndsbestille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...