Gå til innhold

Medal of Honor-diskusjonstråd


Doochebag

Anbefalte innlegg

Medal of Honor

Medal_of_Honor_2010_cover.jpg

 

Gamer.no - Medal of Honor sniktitt (flerspiller)

Gamer.no - Medal of Honor sniktitt (enspiller)

 

Medal of Honor Tier 1 Edition

After the announcement of the Limited Edition EA Los Angeles stated that they would release a special Tier 1 Edition in Europe. The Tier 1 edition will cost the same as the Limited Edition and feature the same benefits as the Limited Edition (including the Battlefield 3 Beta Key). Additionally, owners of the Tier 1 Edition will receive a code to have access to the Class Operational Tier 1, "a select group of soldiers in order to unlock the M60 Machine Gun that Rambo fans will remember"[15]. The Tier 1 Edition will be released in Europe, October 15th (14. oktober for oss nordmenn), for all three platforms.

 

Beste priser på Medal of Honor (X360):

- 429 Lefdal http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/xbox-360-spill/X360MOH/medal-of-honor-x360

- 429 Dustin Homehttp://www.dustinhome.no/pd_5010462535.aspx?csref=Pricecompare_mediahuset_1717

- 499 Elkjøphttp://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/xbox-360-spill/X360MOH/medal-of-honor-x360

 

Beste priser på Medal of Honor Tier 1 Edition (X360):

- 459 Lefdal http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/xbox-360-spill/X360MOHTE/medal-of-honor-tier-1-edition-x360

- 499 Elkjøp http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/xbox-360-spill/X360MOHTE/medal-of-honor-tier-1-edition-x360

- 499 CDON http://cdon.no/spill/medal_of_honor_tier_1_edition-7707934

Gamestop byttekampanje: 2 spill + 1 kr for Tier 1 Edition.

 

Noen andre her som har tenkt til å kjøpe MoH? Fikk aldri betatestet det - men stoler nok på DICE til å vite flerspillerdelen vil være verdt pengene i seg selv. Og enspillerdelen satser jeg på at er underholdende nok til å gi meg en bra opplevelse.

Endret av Fekene
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk også at spillet er med i byttekampanje på Gamestop hvor du får Tier Edition for 1 kr pluss 2 spill i innbytte. Jeg benyttet meg av dette tilbudet.

 

Men var litt ufornøyd med beta`en, så håper de har pussa opp virkelig etter den. Ikke gameplay-messig, men bugs-messig. Litt mindre Battlefield aktig MP, og mer Call Of Duty-aktig MP(siden spillet er litt mindre taktiskt). Se det som en blanding av begge, da det er kjøretøy i MoH.

 

Er gangske sikker på at kremen med spillet vil bli campaign.

Lenke til kommentar

Jeg ser jo fram til en forhåpentligvis strålende enspillerkampanje, men enspiller-delen er for meg ikke like viktig som flerspiller. Ettersom jeg vanligvis bare har én gjennomkjøring av kampanjen hvor jeg går sakte men sikkert gjennom for å få med meg alt - før jeg kaster meg over flerspiller-delen i noen uker.

 

Men en blanding av BF og COD jo bare bli bra underholdning ;)

 

Edit: La til Gamestops innbyttekampanje i førsteposten også.

Endret av Fekene
Lenke til kommentar

Dagbladet.no: Fjerner Taliban fra «Medal of Honor»

 

Bøyer av for kritikken - to uker før lanseringen av det kontroversielle krigsspillet.

 

- Fra Taliban til Opposing Force

Greg Goodrich forteller historien bak beslutningen om å fjerne Taliban fra onlinedelen av «Medal of Honor» best selv, gjennom kunngjøringen som ble sendt ut fredag ettermiddag:

 

- I løpet av de siste månedene har vi mottatt tilbakemeldinger fra hele verden vedrørende multiplayerdelen av «Medal of Honor». Vi har mottatt meldinger fra spillere, aktive militære samt venner og familie av menn og kvinner som akkurat nå tjenestegjør i utlandet.

 

- Majoriteten av disse tilbakemeldingene har vært overveldende positive, og for dette er teamet bak «Medal of Honor» dypt takknemmelige.

 

- Men vi har også mottatt feedback fra venner og familie til falne soldater som har uttrykt bekymring over inkluderingen av Taliban til spillets multiplayerdel. Dette er en veldig viktig stemme for «Medal of Honor»-teamet. Dette er en stemme som fortjener å bli lyttet til. Det er en stemme vi genuint bryr oss om, skriver Goodrich.

 

- På bakgrunn av dette, og fordi selve hjerteslaget i «Medal of Honor» alltid har vært forankret i dyp respekt for amerikanske og allierte soldater, har vi besluttet å endre navnet på motstanderlaget i «Medal of Honor» sin multiplayerdel fra Taliban til Opposing Force.

 

- Denne endringen påvirker ikke spillerne direkte, ettersom den ikke fundamentalt forandrer gameplayet. Vi gjør dette for alle menn og kvinner som tjenestegjør i militæret og for familiene til dem som har betalt den ultimate pris — denne spillserien vil alltid respektere dere, deres minne og deres bidrag, lyder deler av pressemeldingen der man samtidig understreker at man ikke med viten eller vilje ønsket å provosere soldatene eller de pårørende.

 

Ikke noe som forandrer min forhåndsbestilling, men synes det er kjipt. Likte at vi faktisk kunne være Taliban jeg <_<

Endret av Fekene
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

nettop runda singel delen ufff :( triste greier

 

par gode levels ellers er det down hill hele greia .... black ops blir nok vinneren med flere mils forsprang.....

 

skuffa håpet at ea virkelig la sjel i spillet men .... nei syl tynn historie virkelig uintresang singelplayer.. små bugger nei sjerpings

 

litt multiplayer i helga så blir denne retunert kjapt... :D

 

xSAMCOx

 

kinect ready n waiting

Lenke til kommentar

Lånte dette av ein kamerat, og har følgande å sei; tidenes skuffelse.

 

Viss det var ein ting MW2 gjorde rett i SP delen, var det dei cinematiske sekvensane der du føler deg sugd inn i handlinga.

MoH ramlar heilt i saman her. Eg føler meg påklistra, og dialogen imellom soldatane i slagmarka fell flat grunna berre "OK" voice-overs.

På ein bane går ein frå punkt a til punkt b - og skyt x antall bølgjer med fiendar - rinse and repeat.

 

Eg klarte ikkje å stifte bekjentskap med nokon av karakterane, dette fordi at ein skiftar soldat og enhet temmeleg ofte.

Helikopter scena var utruleg tøff, forutanom eksplosjonar som ser forferdeleg billege ut. ATV køyringa er noko av det dårlegare eg har prøvd - føles så urealistisk ut at det blei flaut.

 

Dette var utruleg skuffande då eg hadde gleda meg til einspelar delen av MoH.

 

Eg pløyde gjennom spelet på 4-4,5(!) timar. Eg klarte ikkje å venne meg til BFBC2 sin MP - og har difor ingen planar om å spele MoH MP heller.

 

Eg vonar Black Ops leverar ein betre einspelar oppleving. Dette var berre skikkelig skuffande.

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøper dere dette spillet og kommer hit og ødelegger moods til vi som har lyst på det....

Bare negativ holdning til spillet her jo:(

:cry: :cry:

 

 

:angry: :angry:

At du velger å ta til deg mine og andre sine erfaringar som dine egne får væra di sak. Berre fordi at andre folk gledar seg til dette spelet kjem ikkje eg til å bruke tid å energi på å pynte på mine erfaringar. Det er ikkje mi hensikt å øydelegge opplevinga for nokon. Foxx85: Det er viktig for deg å hugse at dette er mi meining. Det betyr ikkje at du ikkje kan kose deg mykje med spelet.

 

Men for å gjere mitt forrige innlegg noko kortare; spelet var elendig.

Lenke til kommentar

Hadde min første runde MP nå, og må si at det var jævla gøy. Fin blanding av BF og COD og falt absolutt i smak hos meg ;)

Får se om det blir SP i helgen, men MP var hvertfall midt i blinken for meg. Hadde elsket hvis MoH-oppfølgeren (tipper det blir en) holdt seg mellom BF/COD da og.

 

@ foxx85: Optimus kjøpte spillet for SP, han syntes SP var elendig (og begrunnet det) og skal ikke begi seg ut på MP. Hvis du skal ha MoH for MP-delen så kan du vel overse det negative han sa, for meg er SP bare ett tillegg - MP er hoveddelen av spillet for meg.

Endret av Fekene
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...