Gå til innhold

Klart for Michael Jackson-MMO (PC)


Anbefalte innlegg

"“It's what the whole world should do,” Jackson told interviewer Martin Bashir on the Granada television program, "Living With Michael Jackson," according to a London Times account.""

 

Hva er egentlig poenget ditt i denne sammenhengen?, at du også er en hater og bare turer frem med hat uansett hva som diskuteres ang MJ?, i så fall har du et bra poeng.

 

edit

ahh selvagt ny side, flyter nok diskusjonenen bare rett ut igjen om jeg ikke nå qouter i hodet å ræva og det orker jeg ikke nå :)

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"“It's what the whole world should do,” Jackson told interviewer Martin Bashir on the Granada television program, "Living With Michael Jackson," according to a London Times account.""

 

Hva er egentlig poenget ditt i denne sammenhengen?, at du også er en hater og bare turer frem med hat uansett hva som diskuteres ang MJ?, i så fall har du et bra poeng.

 

edit

ahh selvagt ny side, flyter nok diskusjonenen bare rett ut igjen om jeg ikke nå qouter i hodet å ræva og det orker jeg ikke nå :)

 

Nei. Jeg uthevet for å fremheve et poeng. Skulle dog brukt sitatfunksjonen for å unngåmisforståelser

Men det jeg mente var at media vrir og vender på sitater og tar de ut av kontekst.

 

Er ei en hater. Syntes det er tåpelig at folk fortsatt tror MJ var en pedofil.

 

 

Edit:

" I følge juryen ble Jordy Chandler ikke trodd i retten pga. hans forskjellige versjoner som ikke stemte. I følge en dokumentar der et lydklipp ble lekket ut av faren til Chandler, ble det avslørt at Jordy Chandler aldri ble misbrukt av Michael Jackson"

 

"Forfatteren Geraldine Hughes skrev en bok med tittelen Redemption: The Truth Behind the Michael Jackson Child Molestation Allegations. Hughes avslørte i boken fakta som aldri har vært kjent for offentligheten, og konkluderer med at Jackson må ha vært uskyldig i anklagene som ble rettet mot ham i 1993"

 

 

"Moren til gutten hadde gjeldsbrev og fortalte forskjellige versjoner i retten; det samme gjorde gutten"

 

"I 2009 rett etter hans død ble det sluppet ut en dokumentar som tar deg inn i saken som media aldri dekket. Filmen het "The Untold Story of Neverland" som ble filmet av et TV-team som gir deg private intervjuer med familien som anklaget Jackson, ransakelsefilmen av politiet og avhøret som avslører at politiet finner på falske påstander som gutten kan si Jackson hadde gjort mot han"

 

 

Dette er kun sakset fra wikipedia. Men for dere som fortsatt tror han var en pedofil, gjør litt research før dere driter dere ut.

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar

Han ble vel funnet uskyldig, eller det ble oppgjør uttenfor retten? Men det er vel slik vi mennesker er, om rettsvesenet er bra eller udugelig avhenger av om de dømmer i den favøren vi ønsker :p

 

Syns egentlig de kan la mannen få litt fred nå som han ligger i graven, kanskje for mye å be om?

 

Man kan si mye om Michael, men han har oppnådd mye mer enn de fleste. Syns dog ikke ett MMO er rette veien å gå om man skal hedre alt det gode han gjorde....

Lenke til kommentar
Sorry, det er bare så festlig når folk, i fullt alvor, klarer å foreslå at mannen IKKE var pedo?

 

Nytter ikke bryte ut å hyle når du motsier deg selv på slutten!.

 

Fyren var i beste fall en forskrudd tulling og i verste fall en som misbruker barn og ødelegger liv og familier

 

Forkjell på å bli sett på som forskrudd små gal (som er en veldig flyktig definisjon) og være Pedo? (fryktelig stor forkjell). Siden du er så nær ved å inse dette selv nå burdet du faktisk lese din egen post en gang til. Videre håper jeg også du og resten av verden slutter å synes pedo vitsene er morsome og ikke hyler og maser om plastisk-kirurgi etc hver gang det står noe om MJ (kommer trolig ikke til å skje i min levetid men), tror flere en meg synes at dette begynner å bli gammelt nytt å ikke minst skjedelig nytt.

 

 

Er ingen motsigelse. Pedofil var han utvilsomt, det er det man kaller menn som vil ha små gutter i senga. Om han bare var glad i små barn så burde han vel hatt jenter der også?

 

Så til slutten, forskrudd tulling? Hell yes. En som misbruker og utnytter små gutter? Sannsynlig, med tanke på rettsakene (at saken avsluttes med forlik der MJ blir mange millioner dollar fattigere betyr IKKE at han er uskyldig).

 

Så, kan han være pedo samtidig som hans utagerende adferd varierer et sted mellom tulling og misbruker? Åpenbart. Men les gjerne innlegget mitt en gang til du også. :)

 

 

Rart at du ikke synes at pedo-spøkene er morsomme, kanskje du bare har hørt dårlige? Hva med disse da?

 

michael-jackson-pedophile-pedo-jailbait-demotivational-poster-1234847308.jpg

 

neverland-michael-jackson-neverland-demotivational-poster-1269593190.jpg

Lenke til kommentar

Så, om en rettskak som har alle beviser om saken finner han uskyldig skal vi heller tro han er skyldig? Morsomt spørsmål, hva betyr det om han blir funnet skyldig da? At det er rasisme?

 

Jaja, kos deg om du skulle bli feilaktig framstilt som voldtektsmann.

 

Men da er vel alle foreldre som lar barna sove hos de også pedofile? For å sove med noen og ha sex med noen er det vist ingen forskjell på?

 

Pedo betyr heller ikke homofil, så hvorfor ikke jenter slår litt tilbake på deg. De fleste psykologer som har snakket med ham har vel konkludert at han fikk adferdsproblem pga manglende barndom, han ble tvunget til å jobbe hele tiden i Jackson Five tross alt.

 

Men tilbake på topic, hvorfor MMO? Hvordan?! Hvordan skal dette spillet i praksis fungere? Og hvorfor velge en sjanger som er overmettet og hvor nærmest alle nye titler flopper?

Lenke til kommentar

 

 

Er ingen motsigelse. Pedofil var han utvilsomt, det er det man kaller menn som vil ha små gutter i senga. Om han bare var glad i små barn så burde han vel hatt jenter der også?

 

Så til slutten, forskrudd tulling? Hell yes. En som misbruker og utnytter små gutter? Sannsynlig, med tanke på rettsakene (at saken avsluttes med forlik der MJ blir mange millioner dollar fattigere betyr IKKE at han er uskyldig).

 

Så, kan han være pedo samtidig som hans utagerende adferd varierer et sted mellom tulling og misbruker? Åpenbart. Men les gjerne innlegget mitt en gang til du også. :)

 

 

Jeg driter i dette spillet, men ikke kødd med Michael Jackson!

 

Du oppfører deg skikkelig dårlig nå. Å sette seg ned å kommentere på Michael Jackson ting uten å ha gjort noe research er for meg uforståelig. Faktisk synes jeg synd på deg. Du er blendet at medias propaganda mot ham.

 

Og Michael var så definitivt ikke pedofil. Der finnes bevis. Og masser av det. Dette er familien som saksøkte han i 2003 under et intervju samme år.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Bez7QCXJJV4

 

Michael gjorde enormt mye for tusener av barn. Han ga syke barn en sjelden positiv opplevelse, ved å la de komme til Neverland å leke seg. I hver eneste by han besøkte under turneene besøkte han barnehjem. Han ga de gaver og kjærlighet, og de fikk en sjanse til å møte idolet sitt. Michael betalte til og med for behandlingen til noen av de. Men han dro ikke med seg hundrevis av kameraer inn dit, han gjorde det ikke for publisiteten. Michael handlet av kjærlighet. Det gjorde han alltid. Samtidig var media for opptatt med å skrive om alt det "forferdelige" og "merkelige" han gjorde. Under hans turné med brødrene i 1984 (Victory tour) samlet han inn millioner av dollar som han ga vekk til barn. Faktisk ga han alt bort til fattige/syke barn. Det samme gjorde han under sin soloturné i 1992 (Dangerous tour). Alle inntektene hans fra den turneen gikk til Heal the World foundation, som han stiftet selv. Det eneste Michael gjorde hele livet var å gi. Av seg selv, og av sin formue.

 

Og når det gjelder det han sa om: "It's what the whole world should do". Du inkluderer ikke alle fakta her. I samme klipp sa han at gutten sov i senga, og at han sov på gulvet. Men han syntes det var greit at voksen og barn delte seng. Dette kommer av hans kjærlighet, og hans trang til å gi. At verden skal forstå og akseptere dette er ekstremt naivt, men er det ulovlig av den grunn, Alpha?

Endret av frodegaming
Lenke til kommentar

Eg skal ikkje sei mykje om diskusjonen om MJ og pedofili grunnet at det er i essens meiningslaust. Men kvifor det er MMO kan vel kanskje forklarast med at dei er ganske penge-skapende sjølv om du ikkje når Blizzard høgde innanfor spelarmendge og inntekt. Har vel mykje med å sei at visst du minimaliserar utviklings og maintenance kostnaden men alikevel får folk til å betale XXX antall kronar kvar månad kan du alikavel få ein godt slump med inntekt. Og det finnest sikker nok "fans" eller interesserte mennesker der ute som vil prøva da berre fordi Michael Jackson namnet er involvert.

 

Sjølv om eg synest konseptet virker tafat og namnet Michael Jackson appellerar ikkje til meg mest fordi eg synest musikken hans er så som så.

Lenke til kommentar

Om du haddet forstått poenget mitt Alpha så haddet du også forstått at du overhodet ikke provoserer meg nå (som du prøver på), du er kun et perfekt eksempel på mitt poeng.

 

edit:

Om du virkelig ønsker å sette deg inn i poenget mitt (noe jeg tviiler på), kan du lese fra post 7igjen. Nå turer du frem igjen med det som blir helt meningsløst som Mendoza også nevner her.

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...