Gå til innhold

Duke Nukem Forever i 2011 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Gjesp. Duke har brukt opp kruttet sitt. Jeg klarer rett og slett ikke å engasjere meg i denne tittelen lenger.

 

Ditto, egentlig. Har lite til ingen erfaring med andre Duke-spill, men var smått hypet på DNF når jeg lærte om det i 04-05. Nå er det bare gått for lang tid. Men, det er godt det kommer ut, og at vi blir ferdige med det! Får bare håpe (for Gearbox' del) at spillet ikke vil dømmes ut i fra den lange utviklingstiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har null tro på at det kommer til å leve opp til de skyhøye forventningene..

 

Hvilke forventninger? Alle forbinder jo spillet med en eneste stor spøk.

 

 

Dette håper jeg egentlig er litt riktig. Og jeg håper for Gearbox' del at det om ikke annet er et bra spill. Enkelte kommer til å si "var dette alt?" uansett hvor bra spillet er, de aller fleste kommer til å sammenligne det med den lange utviklertiden og trekke på nesa og uttrykke skuffelse mens fansen - de som faktisk har et forhold til Duke Nukem (jeg er ikke en av dem) - nok kommer til å bli fornøyd.

 

For min del håper jeg Gearbox beholder det som tidligere var kjernen av serien, så får de som vil surve over et dårlig og kjedelig spill bare gjøre det - jeg håper dette spillet først og fremst er for fansen.

Lenke til kommentar

Spillet blir nå designet for konsoll så de kan bare drite og dra. Spillet har blitt utviklet til pc i hva 10år? så kommer Gearbox of gjør dette. 2 våpen maks fordi de ikke såg noen bra mulighet for konsoll spillere å bytte mellom flere våpen effektivt? bullshit sier nå jeg.

Du får sende en melding til Gearbox og si at de får bare forkaste spillet.

 

 

 

 

Det finnes flere nye spill som også lar deg ha to våpen på en gang ... Og hvor mange våpen bruker du av gangen i et spill til vanlig? Tallet er ikke langt i fra to uansett.

 

 

 

Lenke til kommentar

Spillet blir nå designet for konsoll så de kan bare drite og dra. Spillet har blitt utviklet til pc i hva 10år? så kommer Gearbox of gjør dette. 2 våpen maks fordi de ikke såg noen bra mulighet for konsoll spillere å bytte mellom flere våpen effektivt? bullshit sier nå jeg.

Du får sende en melding til Gearbox og si at de får bare forkaste spillet.

 

 

 

 

Det finnes flere nye spill som også lar deg ha to våpen på en gang ... Og hvor mange våpen bruker du av gangen i et spill til vanlig? Tallet er ikke langt i fra to uansett.

 

Nei, jeg kan sende en mail og be de designe spillet som de andre klassiske Duke Nukem spilla i stedet for et førstepersons gears of war.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...