Gå til innhold

Sniktitt: Diablo III (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke spilt de første så veldig mye, men jeg kan trygt si at jeg gleder meg til dette.

 

Bildene var veldig lik Torchlight, noe som forøvrig ikke er en dårlig ting, men som backstabber sier over meg her, så er dette screenshots fra en demo for lenge siden. Så jeg ser for meg at det endelige resultatet blir en del finere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg til det lovede referatet fra praten med Jay Wilson - dette var strengt tatt ting jeg visste fra før av, siden flerfoldige sekund-for-sekund breakdowns av artisan-framvisningen suste rundt på intertubene mer eller mindre umiddelbart etter at den ble demonstrert for første gang.

 

Ingen TPs høres bra ut; det ble ofte til at man stod og dengte løs på bossen til man var tom for health potions, og så stakk tilbake til byen for å fylle opp igjen beltet med magisk jordbærsaft.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Syns selv at town portal burde være lov i høyere vansklighetsgrader (Nightmare, Hell) fordi når man er omringet av 50 monster og en stor boss som slår på deg stadig vekk, kan det være litt greit, spesielt når disse 50 monstrene står foran utgangen.

 

Uansett, er jeg nok en av de som ikke helt liker stilen som har blitt brukt, men jeg er åpen for nye ting, i grunn kunne de bare ha slengt på de nye gameplay elementene emd den gamle grafikken (støtte for høy oppløsning selvsagt) så hadde jeg vært fornøyd.

 

Med mindre spillet blir en total fiasko (tviler sterkt) så er dette en dag 1 kjøp for meg, for tross til all sytingen.

Lenke til kommentar

Syns selv at town portal burde være lov i høyere vansklighetsgrader (Nightmare, Hell) fordi når man er omringet av 50 monster og en stor boss som slår på deg stadig vekk, kan det være litt greit, spesielt når disse 50 monstrene står foran utgangen.

 

Dette er jo selve grunnen til at den fjerner town portals, og forsterker direkte poenget til Jay Wilson. Om man lurer seg inn i en kamp med 50 monster og en sluttboss så skal man ikke kunne jukse til kampen ved å hoppe inn og ut som man vil. Dette blir særlig gjeldende på Nightmare og Hell ettersom de skal være vanskeligere.

Lenke til kommentar

Jeg tror poenget med det var nettopp at man slapp å grinde så mye for bare level, det blir ikke store forskjellen hvis det blir dobbelt så mange warp points som tidligere, da er vi jo på samme greia igjen. Juks er det ikke, hvis det regnes som juks for blizzard burde de ikke ha implementert det til å begynne med (eller fjernt det etter å ha gitt D2 10 patchers?)

 

Det skal nevnes at veldig mange glemte å bruke portals/pots , så 100% idiotsikkert er det heller ikke, og når du først er omringet kommer du heller ikke gjennom dem for TP.

 

Hvis man tenker slik, burde alle vi uten mulighet til teleport grine some f'n, en Wizard (sorcerer fra 2'eren) kan teleporte, noe som er så enkelt som 1-2 taste trykk, og deretter løper til warpoint, det blir akkurat det samme folkens, det vil bare ta lengre tid for oss andre som ikke har den muligheten.

 

Jeg sier heller, slutt å endre alt som gjorde diablo, diablo, folk elsket systemet, fjerning av TP er ikke på grunn av juks som bizzard sier (et spillselskap gir f'n om en spiller bruker feige taktikker i sitt eget spill, iallefall ikke i et samarbeids/enkeltspiller spill, MP derimot er det forståelig) de ønsker at spillets kampanje skal vare lengre, at hver dungeon skal ta lang tid, det er jo det som kommer til å skjer, ikke sant?

 

Hvis det var tilfelle trenger de ikke engang fjerne TP, bare fjerne teleport og da er den saken klar, forestill dette scenarioet:

TP mulig, teleport mulig= wizard bruker warp point, teleport gjennom dungeon til bossen, bruker tp for at de andre skal komme.

TP mulig, teleport ikke mulig = gruppen bruker warp point som er nærmest bossen, alle må slåss sammen for å komme ned til selve bossen, man kommer fram bruker tp, i tilfelle noen dør.

ingen av delene mulig = warp point, slåss ned mot bossen, møter bossen, dør, repeat. Dette er kanskje ikke så farlig på normal som kommer sikkert til å bli lett, men på nightmare/hell vil dette skape stor frustrasjon, og til slutt bli nesten et wow dungeon konsept, noe som diablo aldri var.

Lenke til kommentar

Fikk aldri spilt Diablo spillene så gleder meg til å prøve treeren. Skjønner godt at folk er frustrerte over endringene dog siden det ofte skjer med spillserier jeg liker. Får håpe spillet blir bra for veteranene også.

Håper Blizzard lager en god SP del. Spiller aldri MP, men vet at det er den mest populære delen av Diablo.

Grafikken interesserer meg ikke særlig, men jeg håper de får til en dyster stemning.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Åherregudåherregudåherregud som jeg gleder meg! Har 0 tvil på at dette blir årets spill, tiårets spill, og kanskje det klarer å snike seg foran 2ern som er tidenes spill :D

Lenke til kommentar

Ord kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til dette spillet! Til dere som klager på "grafikken": Dette er screenshots fra DIII demoen som var på blizcon for leeeeenge siden! Det blir og ta LANG tid før det kommer ut, og de blir og oppgradere grafikken innen den tid.

Blizzard er noen slemme teaser tøs :p

 

Tja. Har ikke skjedd så mye med Starcraft II grafikken siden de første demoene syns jeg. Dog, jeg sier ikke at jeg ikke liker grafikken i Diablo III, men den ser litt for tegneserieaktig ut...

 

Fikk aldri spilt Diablo spillene så gleder meg til å prøve treeren. Skjønner godt at folk er frustrerte over endringene dog siden det ofte skjer med spillserier jeg liker. Får håpe spillet blir bra for veteranene også.

Håper Blizzard lager en god SP del. Spiller aldri MP, men vet at det er den mest populære delen av Diablo.

Grafikken interesserer meg ikke særlig, men jeg håper de får til en dyster stemning.

 

Du kan kjøpe Blizzard spillene enten online fra Blizzard eller i en butikk nær deg, så du har fortsatt mulighet ;)

 

Spiller selv aldri MP, foretrekker SP og kan ikke fordra at det kommer flere og flere Co-op spill... Da må man jo ha venner som spiller :(

Endret av lul
Lenke til kommentar

ALLE SAMMEN! Hva er det 3 beste craftene i verden?

 

Svar: Starcraft, Warcraft, og Minecraft! (Hvis det var et Diablocraft ville det også vært med xD)

 

Uansett, jeg digger d3, selv om det blir det vanlige franchise med "tegneserie grafikk". Jeg elsket diablo, warcraft, og starcraft, som er kanskje noen av det beste spillene i verden (Minecraft ligger på topp :p )

 

Jeg gleder meg noe forferdelig til D3, driter i grafikken, kunne vært d1 grafikk for meg, så lenge chesten og invetorien er større :p neida.. Men gleder meg å ser fram til spillet, bra "sniktitt" og håper på¨en knall anmeldelse!

Lenke til kommentar

ALLE SAMMEN! Hva er det 3 beste craftene i verden?

 

Svar: Starcraft, Warcraft, og Minecraft! (Hvis det var et Diablocraft ville det også vært med xD)

 

Uansett, jeg digger d3, selv om det blir det vanlige franchise med "tegneserie grafikk". Jeg elsket diablo, warcraft, og starcraft, som er kanskje noen av det beste spillene i verden (Minecraft ligger på topp :p )

 

Jeg gleder meg noe forferdelig til D3, driter i grafikken, kunne vært d1 grafikk for meg, så lenge chesten og invetorien er større :p neida.. Men gleder meg å ser fram til spillet, bra "sniktitt" og håper på¨en knall anmeldelse!

 

Vankelig å si. Jeg syns Spellforce var gøyere enn Warcraft f.eks... Men jeg tror jeg ville sagt Starcraft, har ikke prøvd Minecraft dog...

Lenke til kommentar

Joda, jeg er som en del andre litt skeptisk til fargebruken vi har sett så langt, men om så det eneste sverdet i spillet var et rosa Hello Kitty-sverd og alle zombiene hadde knallrød trutmunn, ville det uansett vært et garantert kjøp på launch for min del. Diablo 3 er det spillet jeg har gledet meg mest til og ventet lengst på siden...ja, Diablo 2, og jeg har full tiltro til at sluttproduktet kommer til å ha det kvalitetsstempelet Blizzard-produkter alltid har. At spillet evt. ikke blåser håret mitt bakover rent polygonmessig driter jeg i, så lenge grafikken klarer å levere den klassiske Diablo-stemningen.

 

Og ja: Why oh why fortsetter de å spørre om når det kommer ut? Det er så dumt at jeg håper den som sa det bare spøkte, eller var ustyrtelig gira på å få høre de magiske ordene: It will come out when it's done.

Lenke til kommentar

Jeg vet det bare er bilder fra demo men jeg savner detaljer i omgivelsene, i D1 og 2 så man slakta kropper og lignede overalt. Men detaljer eller ikke, jeg GLEDER meg :)

Vet faktisk ikke om jeg kommer til å kjøre gjennom singleplayer eller om jeg bare hopper på Multiplayer med en gang.

 

og AtW... det er ikke grafikken vi er glad i, men omgivelsene, de var dystre og skumle.. Jeg var dritredd første gang jeg møtte "The Butcher" i Diablo1 :p

 

Og det med TPs. Det blir mye vanskligere å bli boosta rett til boss og quests uten TPs, noe som kanskje ikke er en så dum ting? Og de som bruker bots for å kjøre runs kan vel bare glemme det :) Folk bruker også TP mye i PvP, som er uhyrlig irriterende...

Endret av NerdRage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...