Gå til innhold

Xbox LIVE Gold prisøkning...


@NdRiLz@

Anbefalte innlegg

Har også PS3 og XBL , desverre har jeg Bad company og Modern warfare 2 på ps3, og det jeg savner mest er en MUTE FUNKSJON. Alle andre nevneverdige spill med multiplayer har jeg på Xbox 360 pga at tjenesten er bedre og har flere venner på Xbox som jeg kjenner. 360 helt klart mer enn verd det

Endret av Kawarimi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også PS3 og XBL , desverre har jeg Bad company og Modern warfare 2 på ps3, og det jeg savner mest er en MUTE FUNKSJON. Alle andre nevneverdige spill med multiplayer har jeg på Xbox 360 pga at tjenesten er bedre og har flere venner på Xbox som jeg kjenner. 360 helt klart mer enn verd det

Finnes det ingen mute-funksjon i MW2 til PS3?

Lenke til kommentar

Har også PS3 og XBL , desverre har jeg Bad company og Modern warfare 2 på ps3, og det jeg savner mest er en MUTE FUNKSJON. Alle andre nevneverdige spill med multiplayer har jeg på Xbox 360 pga at tjenesten er bedre og har flere venner på Xbox som jeg kjenner. 360 helt klart mer enn verd det

Finnes det ingen mute-funksjon i MW2 til PS3?

Jo det gjør det. Bare å gå inn på listen over de du spiller med og sette de du ønsker på mute. :)

Lenke til kommentar

Har også PS3 og XBL , desverre har jeg Bad company og Modern warfare 2 på ps3, og det jeg savner mest er en MUTE FUNKSJON. Alle andre nevneverdige spill med multiplayer har jeg på Xbox 360 pga at tjenesten er bedre og har flere venner på Xbox som jeg kjenner. 360 helt klart mer enn verd det

Finnes det ingen mute-funksjon i MW2 til PS3?

Jo det gjør det. Bare å gå inn på listen over de du spiller med og sette de du ønsker på mute. :)

Var det jeg trodde :)

Lenke til kommentar

Er ganske enig at Live tilbyr mer, og ofte bedre tjenester enn PSN. Men det er en ting som plager meg med XBL, det faktum at du MÅ betale for å spille ett par timer online. Kjøpte meg MW2 til Xbox'en uten å tenke meg om, fant ut at jeg selvfølgelig måtte ha live gold for å spille online. Stakk ned til sjappa og bytta den til PS3 versjonen. Eksakt samme tjenesten (MW2 p2p systemet) og 0,- kr i ekstra utgifter.

Lenke til kommentar

Har også PS3 og XBL , desverre har jeg Bad company og Modern warfare 2 på ps3, og det jeg savner mest er en MUTE FUNKSJON. Alle andre nevneverdige spill med multiplayer har jeg på Xbox 360 pga at tjenesten er bedre og har flere venner på Xbox som jeg kjenner. 360 helt klart mer enn verd det

Finnes det ingen mute-funksjon i MW2 til PS3?

Jo det gjør det. Bare å gå inn på listen over de du spiller med og sette de du ønsker på mute. :)

Var det jeg trodde :)

 

Hehe stemmer det. Var modern warfare 1 der mute ikke gikk an.

Lenke til kommentar

Det er jo litt rart også, egentlig :hmm:

Jeg var inne på det med den forrige posten min. På Xbox Live er disse funksjonene vanligvis bygd inn i operativsystemet. MS har også fastslått en rekke retningslinjer som utviklerne må følge. På PSN er det opp til utvikleren selv å bestemme hva de vil inkludere av online-funksjoner.

 

Den frie strukturen til PSN er ikke alltid en ulempe. Valve har blitt veldig glade i PS3 nå som de kan inkludere Steamworks i PS3-spillene deres.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...